کد خبر: ۱۵۴۵۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از بی باک رسانه های اصلاح طلب یک روز پس از تحویل کلید پاستور توسط دکتر احمدی نژاد به دکتر روحانی، به جای پرداختن به مسائل مهم پیش روی رئیس جمهور فعلی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، به صورت خود جوش به رئیس جمهور سابق حمله کردند.

در اینکه دولت های نهم و دهم بدون اشکال نبوده اند، شکی نیست اما اگر این رسانه ها عدالت و اعتدال مورد ادعایشان را رعایت می کردند و از سخنان امام خامنه ای پیروی می کردند میتوانستد نکات مثبت و منفی دوره ریاست جمهوری را واقع بینانه و منصفانه نقد کنند نه این که همچون رسانه های ضد انقلاب تنها به سیاه نمایی روی بیاورند.
 
همواره این سیاست جاری در رسانه های اصلاح طلب بوده است اما انتظار می رفت تا بعد از اینکه دکتر روحانی پیروز نهایی انتخابات و سپس رئیس جمهور ایران شد، این گروه دست از سیاه نمایی برداشته و بیش از گذشته رسالت حرفه ای خود را انجام دهند اما گویی با تغییر دولت هم رضایت آنها جلب نمی شود و توقع تغییرات اساسی تر و ریشه ای تر را در انقلاب اسلامی ایران دارند.
  
 
 
 
 
 
 
 
بعد از این هم چنین حملاتی از سوی این رسانه ها به احمدی نژاد خواهد شد اما در این روزهای حساس که نگاه همه دنیا به ایران است این کار اصلاح طلبان آب به آسیاب دشمن ریختن است و قضاوت خواهد شد که زمان انتقال قدرت ریاست دولت در ایران زمان انتقام جریانات از یکدیگر است شاید هم هدف نهایی این رسانه های زنجیره ای همین باشد.
 
پیش از این هم سایت خبر آنلاین در آخرین شب ریاست جمهوری احمدی نژاد با تیتر مکن ای صبح طلوع  که مرثیه ای مقدس که در شب عاشورا خوانده می شود که ظهور عاشورا فرا نرسد و خاندان اهل بیت پریشان خاطر نشوند را با نسبت دادن به آرزوی احمدی نژاد در شب آخر ریاست جمهوریش، شعائر دینی را به سخره گرفت و ثابت کرد که نه تنها با دولت و نظام بلکه با اصل اسلام هم حاضر است، عقده گشایی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها