کد خبر: ۱۵۴۵۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: با روحيه به مصاف ذوب‌آهن مي‌رويم تا نتيجه اين دو بازي را جبران کنيم.
حامد لک در مورد تساوي يک بر يک تيمش مقابل گسترش فولاد در هفته دوم ليگ برتر گفت: بازي خوبي بود و روند رو به جلويي داشتيم، در شروع به گل رسيديم و پس از آن موقعيت‌هاي زيادي داشتيم. روي يک اتفاق گل خورديم، عادت ندارم در مورد داوري صحبت کنم اما در صحنه‌اي که گل خورديم قبل از آن توپ را به پاي بازيکن حريف زدم و به اوت رفت اما داور کرنر گرفت و همان توپ طي يک رفت و برگشت به گل تبديل شد.

به گزارش فارس، وي افزود: اگر باهوش‌تر بوديم مي‌توانستيم برنده شويم، به هر حال قسمت نبود به پيروزي برسيم. مقابل گسترش فولاد بهتر از بازي اول ظاهر شديم و اگر همين روند را طي کنيم ذوب آهن را شکست مي‌دهيم. ابتداي فصل است تيم‌ها هنوز فاصله زيادي با يکديگر ندارند اما بايد از همين الان براي کسب موفقيت امتيازها را جمع کنيم.

دروازه بان تراکتورسازي در مورد اينکه گفته مي‌شود حميد زيني زاده در تمرين ديروز تراکتورسازي از بازيکنان اين تيم انتقادات زيادي کرده است، اظهار داشت: اتفاقا زيني زاده خيلي منطقي و با منش بالا با بازيکنان صحبت کرد. او بخشي از آمارهاي سال قبل را عنوان کرد و همچنين از بازيکنان به خاطر اينکه تلاش مي‌کنند تشکر کرد. بايد تمرکزمان را بالا ببريم، در صحبت ديروز اينکه زيني زاده کسي را مورد خطاب قرار دهد وجود نداشت. او با رفتارحرفه‌اي خود سعي کرد به ما روحيه بدهد تا با انگيزه‌اي مضاعف به مصاف ذوب آهن برويم و نتيجه اين دو مسابقه را جبران کنيم.

وي در مورد اينکه هواداران تراکتورسازي از کسب يک امتياز از دو بازي رضايت ندارند، افزود: در اين دو مسابقه شرمنده هواداران شديم، آنها پشت سر ما قرار دارند و شخصا از بازيکنان تشکر مي‌کنم. البته خود بازيکنان خيلي ناراحت تر از هواداران هستند، اول به خاطر نتيجه نگرفتن تراکتورسازي است که دو سال بالا نشين بوده و مورد دوم به اين دليل که اين موضوع به خودمان و آينده فوتبالي مان ارتباط دارد، به هر حال مقابل گسترش فولاد دو دقيقه تمرکزمان را از دست داديم، انشاالله در بازي بعدي با پيروزي ميدان را ترک مي‌کنيم.

لک در مورد شرايط ذوب آهن خاطر نشان کرد: ذوب آهن تيم بسيار خوبي است و نمي‌شود آن‌ها را دست کم گرفت. با تمام تمرکز طي روزهاي اخير تمرينات خوبي را انجام داديم. با تمرينات خوب جلالي کاملا سر حال و قبراق هستيم، فرقي نمي‌کند به مصاف سپاهان يا ذوب آهن مي‌رويم، بايد تمرکزمان را بگذاريم تا با امتياز از ميدان بيرون بياييم.

وي در پايان گفت: از هواداران که به عنوان يار دوازدهم از ما حمايت مي‌کنند تشکر مي‌کنم. از آن‌ها مي‌خواهم به ما زمان بدهند و همان طور که در اين دو بازي رفتار کردند باز هم حمايت کنند تا انشاالله بتوانيم انتظاراتشان را برآورده کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها