کد خبر: ۱۵۴۱۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال راه‌آهن گفت: مسئولان نفت به خاطر گل‌هايي که براي آنها به ثمر رساندم 100 ميلون تومان از من گرفتند و رضايتنامه‌ام را صادر کردند.
امين منوچهري در خصوص پيروزي 3 بر صفر راه‌آهن مقابل سايپا اظهار داشت: 3 امتياز حساس را توانستيم بگيريم و در بازي‌ که ميهمان بوديم عملکرد خوبي داشتيم. البته براي تيم‌هايي چون راه‌‌آهن و سايپا ميهماني و ميزباني تفاوتي ندارد اما به هر حال ما در خانه سايپا بازي کرديم و توانستيم 2 امتيازي را که در ديدار خانگي اول از دست داده بوديم را جبران کنيم.

به گزارش فارس،وي درباره شرايط خودش تصريح کرد: شرايط خوبي دارم و روز به روز هم بهتر مي‌شوم در ديدار روز گذشته يک پاس گل دادم. يک پنالتي زدم و يک پنالتي هم به سود تيمم گرفتم. البته ايراداتي هم داشتم که اميدوارم در بازي‌هاي آينده برطرف شود. خوشحالم که توانستم اولين گلم را به ثمر برسانم. اميدوارم اين روند در ديدارهاي آينده هم ادامه داشته باشد.

منوچهري درباره اينکه سايپايي‌ها نسبت به پنالتي‌هايي که به سود راه‌آهن گرفته شده بود معترض بودند، اظهار داشت: به نظرم هر دو پنالتي درست بود. يکي از آنها روي خود من صورت گرفت و مشکلي در اين زمينه وجود نداشت.

وي در مورد اينکه يکي از پنالتي‌ها را او به گل تبديل کرد، خاطرنشان کرد: پنالتي‌زن اول ما فرزاد آشوبي است. چون من خودم پنالتي را گرفته بودم از فرزاد خواهش کردم که پنالتي را به من بدهد تا پايم به گلزني هم باز شود. او هم به خوبي درخواست مرا جواب داد. پنالتي دوم هم من در زمين نبودم.

مهاجم راه آهن در خصوص اينکه آيا از تيم‌هاي نفت يا استقلال طلب دارد، يادآور شد: مسئولان نفت که به من لطف داشتند و به خاطر گل‌هايي که براي آنها به ثمر رساندم 100ميليون تومان از من بابت رضايتنامه‌ام گرفتند. به هر حال من همه اين موارد را به جان خريدم تا در راه‌آهن پيشرفت کنم.

وي در توضيح اينکه چرا اين پول را از او گرفتند، گفت: من با استقلال قرارداد داشتم و همان قرارداد به نفت منتقل شد و من يک سال و نيم ديگر با اين تيم قرارداد داشتم. مي‌توانست اين موضوع بهتر حل و فصل شود. در نيم‌فصل اول نفت در جايگاه دهم قرار داشت، در نيم‌فصل دوم از لحاظ امتياز گيري دوم شديم. به هر حال من هم تاثير کوچکي داشتم.

مهاجم راه‌آهن در خصوص ميزباني اين تيم در ورزشگاه تختي خاطرنشان کرد: من سال‌هاي گذشته در راه‌آهن نبوده‌ام اما با توجه به اينکه بازيکنان سال‌هاي زيادي در اکباتان بازي کرده‌اند ميزباني در اين ورزشگاه به سود ما بود. ورزشگاه تختي پيش از اين براي خود ما هم بيگانه بوده و کم کم به آن عادت مي‌کنيم. همه تيم‌ها در تختي راحت نيستند و اگر ما به اين ورزشگاه عادت کنيم کار راحتي در پيش خواهيم داشت.

وي درباره ميزباني راه‌آهن از استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه تختي تصريح کرد: حق طبيعي هر تيمي باشد که از امتياز ميزباني استفاده کند. فکر مي‌کنم دو تيم استقلال و پرسپوليس هر جا به غير از آزادي با راه‌آهن بازي کنند به مشکل بربخورند.

منوچهري در مورد اينکه آيا اميدوار است به روزهاي اوج خود بازگردد، عنوان کرد: من فقط در فصل گذشته 6 ماهي که در استقلال بودم يک گل به ثمر رساندم. اما در نفت 8 گل زدم و چندين پاس گل دادم. اميدوارم که بتوانم در راه‌آهن هم که تفکرات ابراهيم‌زاده وجود دارد که با او کار کرده‌‌ام موفق باشم. انگيزه زيادي دارم تا بتوانم عملکرد خوبي داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها