کد خبر: ۱۵۴۱۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم پرسپوليس تغييرات زيادي داشته پس از همه مي‌خواهم عجله نکنند.
غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص بازي مقابل ذوب آهن اظهار داشت:‌ خوشبختانه ما مقابل يکي از مدعيان ليگ برتر که در آينده قطعا از اين تيم بهتر خواهيد شنيد عملکرد قابل قبولي را به نمايش گذاشتيم و از همه مهم‌تر حتي يک فرصت هم به حريف نداديم.

وي افزود:‌ در فولادشهر خوب بوديم، اما با بدشانسي، بي‌دقتي و عجول بودن فرصت‌ها را از دست داديم که انشاءالله در بازي‌هاي آينده ديگر اين اتفاق نمي‌افتد. البته در اين بازي به نظرم داور هم اشتباه کوچکي داشت. در يک صحنه که من با دروازه بان حريف تک به تک شدم داور پرچم آفسايد را زد که فکر کنم اشتباه بود. اما در کل ما بازي خوبي را مقابل ذوب آهن مخصوصا در نيمه دوم انجام داديم.

رضايي تاکيد کرد: همانطور که همه مي‌دانند پرسپوليس در فصل جديد تغييرات زيادي داشته و بازي به بازي بايد بهتر شويم. لطفا عجله نکنيد؛ چون پرسپوليس روز به روز از شرايط فعلي بهتر مي‌شود. ما نسبت به بازي اول خيلي بهتر بوديم مخصوصا از نظر بدني و در بازي‌هاي آينده بهتر از اين هم خواهيم شد. اما مطمئن باشيد ذوب آهن هم در اين زمين به هر تيمي باج نمي‌دهد و در آينده يقه خيلي تيم‌ها را خواهد گرفت.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ سوالي که آيا اين گل‌نزدن‌ها براي شما خطري ندارد، گفت: خير، ما تازه اول راه هستيم. مطمئن باشيد هميشه اين اتفاق نمي‌افتد که توپ‌هاي ما وارد دروازه نشود. شما نگاه کنيد اگر نوروزي ليز نمي‌خورد آن توپ صد درصد گل مي‌شد و يا چند فرصت ديگر که از دست داديم. بالاخره بازي دوم بود و ما نياز به زمان داريم. البته هرگز اجازه نمي‌دهيم زمان باعث شود تا امتيازها را از دست بدهيم.

وي درباره مشکلات به وجود آمده در رختکن نيز، گفت: اول که وارد رختکن شديم مشکلي نبود، اما بعد از چند دقيقه ديديم دودها در حال ورود به رختکن است. اما خدا را شکر تاسيسات به موقع عمل کردند و مشکل خاصي نبود.

رضايي در پايان خاطرنشان کرد: دو بازي گذشته نشان داد که آينده پرسپوليس بسيار اميدوارکننده است و قطعا با بازي هاي آينده مخصوصا در بازي هايي که در تهران داريم مي‌توانيم به بالاي جدول تکيه بزنيم. البته حريفان هم از ما شناخت دارند که اين موضوع کمي براي ما خطرناک است. ولي مطمئن باشيد دايي براي اين موضوع نيز چاره خودش را دارد. ما مي‌خواهيم انشاءالله امسال ابتدا سهميه آسيا و بعد قهرماني در دو جام را به دست بياوريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها