کد خبر: ۱۵۴۱۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
دهنوی:
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رحیمی کاری کرد که با خانواده من بازی شد و باید به مدیرعامل سپاهان بگویم کلاهبردار خودتی.

قاسم دهنوی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد حواشی بوجود آمده بر سر راه انتقال این بازیکن به سپاهان و سپس پرسپولیس اظهار داشت: وکیلم پیگیر کارهایم است تا مشکلاتم را با سپاهان مرتفع کند.

وی با اشاره به دادن لقب کلاهبردار که از سوی مسئولان باشگاه سپاهان به این بازیکن داده شده تصریح کرد: دادن این لقب به من به هیچ عنوان صحیح نبود و در صورتی‌ که چنین حرف‌های به خودشان زده می‌شد آیا قبول می‌کردند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در انتخاب سپاهان از ابتدا و سپس رفتنم به پرسپولیس قبول دارم که اشتباه کردم، افزود: اشتباه خودم را قبول دارم و ای ‌کاش هیچ‌گاه هم سر تمرینات سپاهان حاضر نمی‌شدم، اما رحیمی مدیرعامل سپاهان حرف‌هایی زد که به دور از مردانگی بود.

وی ادامه داد: آیا این صحیح است که به من لقب کلاهبردار دادند، من نان و نمک این تیم را خورده بودم.

دهنوی تاکید کرد: زمانی که قائله‌ای خوابیده بود چه دلیل داشت درست زمانی که قصد داریم به اصفهان بیاییم بازهم این حواشی را برای من بوجود بیاورند، آیا به جز این است که قصد دارند بازهم من را به حاشیه ببرند.

وی به جلسه کمیته انضباطی اشاره کرد و افزود: روزی که این جلسه برگزار شد رئیس کمیته انضباطی شاهد بود که من گفتم اشتباه کردم و گفتم چک را به وکیلم دادم، اما اینکه چرا تاکنون این چک به دست آقای رحیمی نرسیده است را بروید از خودش بپرسید.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هم بازیکنم و دارای خانواده هستم آیا این صحیح است که این اتفاقات تنها برای من رخ دهد.

وی با اشاره به تمریناتش با استقلال در سال گذشته افزود: آقای قلعه نویی را به جان مادرش قسم دهید و بگویید که آیا دهنوی سال گذشته با شما تمرین کرده یا خیر و در صورتی‌که چنین اتفاقی رخ داده بود موهای سرم را می‌تراشم، من تنها با این تیم یک قرارداد سوری بسته بودم که هیچ اتفاق خاصی هم رخ نداد و بنا به دلایلی دوست نداشتم به این تیم بروم.

دهنوی تاکید کرد: در سال جاری نیز اشتباه کردم که به خاطر همین اشتباهم 60 میلیون تومان نیز جریمه شدم.

وی ادامه داد: رحیمی کاری کرد که با خانواده من بازی شد و باید به مدیرعامل سپاهان بگویم کلاهبردار خودت هستی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها