کد خبر: ۱۵۴۰۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: «از اینکه تماشاگران استقلال جباری را تشویق کردند تعجب نکردم.»
هادی عقیلی پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال درباره فحاشی تماشاگران به داور اظهار داشت: «این موضوعی نیست که یک روزه بتوان آن را حل کرد. فحاشی کار بدی است و شاید اگر این فحش‌ها را به من می‌دادند تحمل نمی‌کردم.»


وی ادامه داد: «فحاشی در تمام شهرهای ایران وجود دارد و این برای مردمی که به ماه رمضان اعتقاد دارند قشنگ نیست. شاید اگر این فحش‌ها را به من می‌دادند زمین مسابقه را ترک می‌کردم. از اینکه تماشاگران استقلال جباری را تشویق کردند تعجب نکردم چون انتظاری غیر از این از آنها نداشتم اما اهانت به داوری خوب نبود.»


مدافع تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: «شاید تا آخر عمرم این موضوع را جایی نبینم که ابتدای مسابقه یک بازیکن با شرایط خاص به خوبی تشویق شود اما پس از آن داور مورد فحاشی قرار گیرد.»


عقیلی در خصوص نحوه قضاوت فغانی در این مسابقه گفت: «من نمی‌توانم در خصوص داوری صحبت کنم در مورد صحنه پنالتی هم باید بگویم که چون خودم در جریان بازی و تحت فشار بودم چیزی متوجه نشدم. چندبار دیده‌اید که من در مورد داوری بد حرف بزنم. فکر می‌کنم تنها یک بار بود که آن هم مربوط به نوع برخورد داور با بازیکنان بود.»


وی در مورد صحبت‌های رحمتی قبل از زدن پنالتی خاطرنشان کرد: «رحمتی دوست من است و کمی با هم شوخی کردیم. اگر می‌خواهید بدانید رحمتی به من چه گفت بروید و از خودش بپرسید.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها