کد خبر: ۱۵۳۹۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
او نشان داد که هنوز يکي از آماده ترين مدافعان فوتبال ايران است.هادي عقيلي مدافع سپاهان که در بازي مقابل استقلال يک گل ارزشمند براي تيمش به ثمر رساند حالا مي خواهد در اوج باشد تا از نظر فني کسي نتواند او را خط بزند.
عقيلي که همانند سالهاي ابتدايي فوتبالش پر از انگيزه است خدا را بزرگترين حامي خودش در اين روزها مي داند.

مصاحبه سايت گل با هادي عقيلي را بخوانيد.

سوپر جام ليگ را با گل خودت برديد؟

بازي خيلي خوبي بود.البته خستگي در ساقهاي بازيکنان مشهود بود.در نيمه اول بازي دست ما بود اما خب استقلال موقعيت هايي که داشت فقط روي ضربات ايستگاهي بود.مي توان گفت استقلال خطرناک ترين تيم روي ضربات ايستگاهي است ما هم در نيمه اول خطا زياد داشتيم و به اين تيم فرصت داديم.در نيمه دوم هم که بازي از طرف هر دو تيم بي نظم دنبال مي شد اما خب در مجموع خدا خواست و با دوندگي و تلاش همه بچه ها توانستيم بازي را در خانه حريف به سود خودمان رقم بزنيم.

حرف از خستگي زدي چرا بايد خسته باشيد؟

خب هفته هاي ابتدايي ليگ است و هنوز تيمها خستگي بدنسازي در بدنهايشان مانده است و از شرايط بدنسازي جدا نشده است.

با گلي که زدي نشان دادي هنوز پنالتي زن قهاري هستي،پنالتي زن اول تيم تو هستي؟

خب در هر بازي شايد با توجه به شرايطش اين موضوع تعقيير کند اما سعي مي کنم خودم را در شرايط ايده آلي قرار دهم تا بتوانم براي تيمم گلزني کنم.

هنگام ضربه پنالتي مهدي رحمتي در گوشت چه چيزي گفت؟

موضوع خاصي نبود،فقط کري خواند و گفت پنالتي را بالا نزني...

بازي مهمي را برديد که در ادامه ليگ براي قهرماني اعتماد به نفس بالايي به شما مي دهد موافقي؟

خب هنوز دو هفته از ليگ گذشته و در ابتداي راه هستيم.شايد اگر اواسط فصل بود اين موضوع خيلي فرق مي کرد.اما خب ما تيمي را برديم که مدافع قهرماني است و اکثر بازيکنانش ملي پوش هستند و اينکه توانستيم آنها را در خانه ببريم براي ما که تيم جوانتري داريم اعتماد به نفس بالايي است.البته تيم ما هنوز به هماهنگي کامل نرسيده است اما خب در ادامه هماهنگ تر و طبيعتاً بهتر مي شويم.

قبول داري تيم خيلي خوبي داريد؟

آره شکي در اين نيست اما من با تجربه اي که در ليگ دارم به نظرم نبايد در باد اين پيروزي بخوابيم و اگر مي خواهيم موفق باشيم بايد اين پيروزي را در مقابل استقلال فراموش کنيم و به فکر بازي با گسترش فولاد باشيم. اين بازي انگيزه خيلي خوبي براي ما بود اما تمام شد و الان مهمترين بازي ما گسترش فولاد در تبريز است.

نظرت در مورد همين بازي با گسترش فولاد چيست؟

خب اين تيم در تبريز تيم خطرناکي است و جوان و با انگيزه هستند.ما بايد حواسمان را جمع کنيم تا از تيمهايي که انتظارش را نداريم ضربه نخوريم.

مي خواهم از تو يک سوال خاص در مورد تيم ملي بپرسم...؟

راستش من نمي خواهم زياد وارد اين مقوله بشوم چرا که همه چيز را به خدا سپرده ام اما اگر حاشيه اي نيست بپرسيد.

همين الان که باهم حرف مي زنيم از دعوت دوباره به تيم ملي نا اميدي يا...؟

در اين روزها خيلي به اين موضوع فکر کردم.اين اتفاق چيزي نيست که بخواهم به سادگي از آن بگذرم من قلبم با تيم ملي است و دوست دارم که براي کشورم دوباره عرق بريزم و تلاش کنم اما واقعيت اين است که نمي خواهم به زور کاري را انجام شود.چراکه آن کسي که تصميم گيرنده است حرفه اي است و مي خواهم با زبان فوتبال با او حرف بزنم. اما 2 چيز من را خيلي اميدوار مي کند...

يکي وجود خدا که اين روزها تنها حامي من است و بيشتر حسش مي کنم.

دوم اينکه مي خواهم بيشتر و بيشتر تمرين کنم و در اوج باشم تا از نظر فني در ذهن او خط نخورم.بله من حالا اميدوارم به لطف خدا و حرفه اي بودن کساني که فوتبال را مي بينند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها