کد خبر: ۱۵۳۵۶۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۱     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
جواد نجار ششگلاني درباره نحوه فروش بليت بازي هاي تراکتورسازي و گسترش فولاد توضيح داد.
رئيس هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي درباره نحوه فروش بليت بازي‌هاي تراکتورسازي و گسترش فولاد در ليگ برتر گفت: زماني که بليت بازي‌هاي تراکتورسازي توسط هيات فوتبال فروخته مي‌شد، اين کار به صورت اينترنتي انجام مي‌شد اما از وقتي اين کار به تراکتورسازي محول شده، فرقي با فروش بليت کاغذي ندارد!

به نقل از ايسنا،ششگلاني ادامه داد: باشگاه تراکتورسازي براي بازي‌هايش در همان ورزشگاه يادگار امام (ره) کارت بليت مي‌فروشد و پس از بازي هم آن‌ها را پس مي‌گيرد. به اين ترتيب فروش بليت به اين صورت فرقي با بليت کاغذي ندارد. در حالي که تجهيزات لازم در ورزشگاه يادگار امام (ره) نصب شده است.

وي درباره نحوه فروش بليت بازي‌هاي گستارش فولاد هم گفت: فروش بليت بازي‌هاي اين تيم در اختيار هيات فوتبال است و بر اساس طرح سازمان ليگ فروخته مي‌شود. البته هنوز تجهيزات لازم براي فروش الکترونيکي در ورزشگاه اختصاصي گسترش فولاد نصب نشده است.

 پيش از اين فروش بليت‌هاي ليگ برتر در تبريز بر عهده يک شرکت خدمات ارتباطي بود که پس از اعطاي حق فروش بليت‌ها به تراکتورسازي قرارداد اين شرکت با هيات فوتبال لغو شده است.

ششگلاني در اين رابطه گفت: با اين شرکت قرارداد داشتيم و دو فصل هم بليت‌ها توسط اين شرکت فروخته شد. تجهيزات الکترونيکي را همين شرکت در ورزشگاه يادگار امام (ره) نصب کرده بود. فصل سوم قرارداد ما با اين شرکت، سازمان ليگ فروش بليت‌ها را به تراکتورسازي محول کرد و حالا اين باشگاه بايد حق و حقوق آن شرکت را بپردازد اما هنوز اين کار صورت نگرفته است.

وي ادامه داد: براي حق و حقوق شرکت مذکور رقم‌هاي متفاوتي از 400 تا 600 ميليون تومان ذکر شده که ما بررسي اين مساله را به کارشناسان سپرده‌ايم. باشگاه تراکتورسازي بايد اين مبلغ را پرداخت کند و ما هم از طريق هيات فوتبال پيگير اين ماجرا هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها