کد خبر: ۱۵۳۵۳۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سيدمهدي رحمتي و عمران‌زاده رفاقت نزديکي با هم دارند. حنيف هميشه مي‌گويد: مهدي مانند برادر بزرگترم است و هر چه بگويد گوش مي‌کنم.
به گزارش 598 به نقل از 90،سيدمهدي رحمتي و عمران‌زاده رفاقت نزديکي با هم دارند. حنيف هميشه مي‌گويد: مهدي مانند برادر بزرگترم است و هر چه بگويد گوش مي‌کنم. حتي اين دو بازيکن خارج از مستطيل سبز در کنار يکديگر هستند تا اين موضوع به صميميت بيش از حد رحمتي و عمران‌زاده بيفزايد. اما اين روزها دروازه‌بان استقلال از نحوه تمرينات دوست صميمي خود ناراحت است.
چند روز پيش وقتي رحمتي با تنبلي حنيف مواجه شد او را مواخذه کرد و از اينکه عمران‌زاده از تمرين فرار مي‌کرد ناراحت بود. دروازه‌بان آبي‌پوشان در چند صحنه بر سر مدافع تيم فرياد کشيد و از او خواست جدي‌تر کار کند. رحمتي به عمران‌زاده گفت: اين چه وضع‌ تمرين است؟! خيلي تنبلي مي‌کني. به جاي اينکه بخواهي از فشار تمرين فرار کني دل به کار بده من مي‌خواهم تو يکي از مسافران جام‌جهاني باشي و با تيم‌ملي به برزيل بروي پس سعي کن آن قدر خوب باشي تا به تيم‌ملي دعوت شوي. هر چند حنيف به صحبت‌هاي رحمتي مي‌خنديد و اين حرفها را چندان جدي نگرفت. اما او به خوبي مي‌داند دوست صميمي‌اش حق دارد اين قدر حرص و جوش بخورد. چرا که طبق گفته قلعه‌نوعي اين مدافع کمي از شرايط بدني فصل گذشته دور شده و بايد با تمرينات اضافه به فرم ايده‌آل برسد. بنابراين رحمتي اصلا دوست ندارد عمران‌زاده مورد غضب کادرفني قرار بگيرد و نيمکت‌نشين شود و او با اين حرفها قصد تزريق انگيزه و روحيه را به دوست خوب خود دارد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها