کد خبر: ۱۵۳۵۳۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
ميرشاد ماجدي مي‌گويد جباري زمان مناسبي را براي مصاحبه خود انتخاب نکرده است.
سرپرست استقلال در گفت‌وگو با ايسنا، درباره نامه باشگاه استقلال به فدراسيون فوتبال در واکنش به صحبت‌هاي اخير مجتبي جباري، اظهار کرد: من در جريان اين نامه نيستم. بعد از اين که ديداري بين منتخب 98 و تيم ملي فعلي برگزار شد يکسري حرف و حديث‌ها به وجود آمد و توهين‌هايي به جباري شد،‌ اما من وظيفه خودم ديدم که به جباري بگويم اين اتفاقات از طرف باشگاه نبود. او هم از من تشکر کرد و همه چيز تمام شد.

وي ادامه داد: فکر مي‌کنم اگر جباري مي‌خواست چنين مصاحبه‌اي را انجام دهد بايد اجازه مي‌داد اين بازي تمام شود تا به خاطر حرف‌هايش جوسازي به وجود نيايد. بعد از اين که جباري از استقلال رفت، خود فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي گفتند هميشه احترام جباري را نگه مي دارند. اما وقتي چنين مصاحبه‌اي انجام مي‌شود ديگر اختيار کار از دست باشگاه خارج مي‌شود.

ماجدي گفت: با اين وجود من اميدوارم که اتفاق خاصي در اين بازي نيفتد. جباري براي استقلال زحمات زيادي کشيده و ما او را به عنوان يک بازيکن خوب و ارزشي قبول داريم. ضمن اين که باشگاه استقلال هم به ليدرها و هواداران خود تاکيد کرده که فقط تيم‌شان را تشويق کنند و کاري به بازيکنان تيم رقيب نداشته باشند. با اين حال مصاحبه جباري مي‌توانست بعد از بازي باشد و به نظر من او زمان خوبي را براي مطرح کردن اين حرف‌ها انتخاب نکرد.

سرپرست استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا نکونام و تيموريان به بازي اين تيم مقابل سپاهان مي‌رسند يا خير؟ گفت: نکونام که قطعا مي‌رسد و تيموريان هم فکر نمي‌کنم مشکلي داشته باشد. بحث ITC او مطرح بوده که اميري، مسئول نقل و انتقالات باشگاه بيشتر از من در جريان است. ما جمشيديان و ساموئل را هم در اختيار نداريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها