کد خبر: ۱۵۳۴۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودرو و کشته و مصدوم شدن 6 تن خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از جام حوادث؛

جلال ملکی در بیان جزئیات این تصادف گفت: در ساعت 1.29 دقیقه بامداد امروز چند دستگاه خودرو بر روی پل ستاری برخورد و 6 تن کشته و مصدوم شدند.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از اطلاع از حادثه بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی را به محل اعزام کرد در این حادثه یک کامیون کمپرسی حامل نخاله ساختمانی با یک پراید و موتورسیکلت برخورد و از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل به پایین پل سقوط و کامیون واژگون شد.

ملکی افزود: راننده کامیون در کابین خودرو محبوس و بار کامیون نیز در سطح بزرگراه پخش و باعث ترافیک سنگین شد، آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند گروهی در بالای پل به کمک سرنشینان خودرو پراید که اعضای خانواده ای بودند و شدیداً دچار مصدومیت شده بودند شتافتند و پس از خارج کردن تحویل عوامل اورژانس شد همچنین 2 راکب موتورسیکلت نیز به علت جراحات به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: گروه دوم با تجهیزات به پایین پل محلی که کامیون واژگون شده بود رفتند و پس از برش کابین و پاره های آهن راننده را به بیرون انتقال دادند اما پس از معاینات پزشکی مرگ وی تایید شد.

همچنین به علت برخورد کامیون با گاردریل تعدادی از گاردریل ها به پایین بر روی چند دستگاه خودرو سواری افتاده بود و خساراتی به خودروهای عبوری وارد شده بود.
آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و جمع آوری نخاله ها از سطح اتوبان محل تحویل عوامل راهور شد.

***مصدومان به بیمارستان های مطهری و امام خمینی منتقل شدند

سخنگوی اورژانس تهران درباره جزئیات ارائه خدمات درمانی به حادثه تصادف شب گذشته به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز حوادث و فوریت های پزشکی پس از اطلاع از حادثه بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به اتوبان ستاری اعزام کرد.

حسن عباسی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از رسیدن به محل اقدامات مناسب برای مصدومان را آغاز کردند 3 سرنشین خودرو پراید که اعضای خانواده ای بودند( پدر، مادر، کودک 6 ساله) شدیداً دچار جراحت شده بودند که به بیمارستان امام خمینی انتقال دادند همچنین 2 راکب موتورسیکلت به بیمارستان مطهری انتقال یافتند.

وی افزود: راننده کامیون که با تلاش آتش نشانان به بیرون منتقل شد پس از معاینات پزشکی مرگ وی تایید شد.

عملیات در ساعت 4.03 دقیقه به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها