کد خبر: ۱۵۳۳۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۱۴ تير ۱۳۹۰
فولادگر با بيان اينكه تعداد زيادي از نمايندگان به طور مشروط طرح سؤال از رئيس جمهور را امضا كرده‌اند، گفت كه اين طرح با توجه به اينكه اكثر نمايندگان آنرا به طور مشروط امضا كرده‌اند، در شرايط كنوني منتفي است.
حميدرضا فولادگر نماينده مردم اصفهان و يكي از امضاكنندگان طرح سؤال از رئيس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، اظهار داشت: قرار ما با طراحان طرح سؤال از رئيس‌جمهور اين بود كه زمان ارائه طرح مذكور به هيئت رئيسه با نمايندگان امضاكننده اين طرح هماهنگ شود اما متاسفانه چنين كاري صورت نگرفت.

وي با بيان اينكه هيئت رئيسه قطعا به امضاهاي مشروط براي طرح سؤال از رئيس جمهور را در نظر خواهد گرفت، افزود: ما با طرح سؤال مي‌خواستيم برخي ابهامات برطرف شود نه اينكه فضا براي دشمن و ضد انقلاب فراهم شود و آنها بخواهند از اين موضوع بهره‌برداري كنند.

فولادگر با بيان اينكه در شرايط كنوني حاضر به سؤال از رئيس جمهور نيست، خاطرنشان كرد: اين طرح اعلام وصول نشده است و اگر اعلام وصول شود امضاي خود را در شرايط كنوني پس خواهم گرفت.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تعداد زيادي از نمايندگان به طور مشروط طرح سؤال از رئيس جمهور را امضا كرده‌اند، گفت: طرح سؤال از رئيس جمهور با توجه به اينكه اكثر نمايندگان اين طرح را مشروط امضا كرده‌اند، در شرايط كنوني منتفي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها