کد خبر: ۱۵۲۹۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
آنالیزور تیم فوتبال استقلال گفت: «به نظر من فحاشی برخی تماشاگرنماها در تبریز کاملا خط دهی شده بود و ما حتی سرچشمه آن را هم به خوبی شناختیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ هنوز یک هفته ای از آغاز رقابت های ماراتن وار لیگ سیزدهم نگذشته که آبی پوشان صدر خبرها را به خود اختصاص داده اند از سویی رسول خطیبی سرمربی – بازیکن تیم گسترش فولاد در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل آبی پوشان سیلی از تهمت و افترا را به سرپرست استقلال نسبت داده و آبی ها، مشغول پیگیری شکایت خود از وی هستند و از نگاهی دیگر در هفته دوم بازی ها این تقابل جباری با تیم سابقش است که نقل محافل شده. در همین رابطه با شاهرخ بیانی، عضو کمیته فنی استقلال گفتگویی را ترتیب داده ایم:

 

 

* هفته اول بازی ها با پیروزی شیرین برای شما همراه شد.

- شما ببینید در هر لیگی همیشه بازی اول سخت بوده و چندان خوب از آب در نمی آید ولی خوشبختانه بچه های ما از نظر بدنی، روحی و بهره گیری از اهرم تجربه توانستند برتری خود را به حریف دیکته کرده و 3 امتیاز مهم قدم اول بازی ها را مال خود کنند. البته تبریزی ها هم انگیزه و روحیه بالایی برای مقابله با ما داشتند ولی در نهایت این تجربه و تاکتیک ما بود که بر حریف چربید و 3 امتیاز را به حساب مان سرازیر کرد.

 

* رفتار تماشاگران گسترش فولاد را چطور دیدید؟

- من واقعا در یک کلام فقط می توانم بگویم که متاسفم! چرا که امیر قلعه نویی یک سال تمام با زحماتش تیمی را که تا به حال قدم به آسیا نگذاشته بود را آسیایی کرد و به این تیم شخصیت قهرمانی داد. برخی از هواداران تبریزی باید احترام او را حفظ کنند و به پاس زحماتش مجسمه اش را در میدان اصلی تبریز نصب کنند. به نظر من فحاشی برخی تماشاگرنماها در تبریز کاملا خط دهی شده بود و ما حتی سرچشمه آن را هم به خوبی شناختیم. امیدوارم کسانی هم که در تبریز علیه مربی سابق شان شعار دادند به خط اصلی مردم فهیم تبریز برگردند و از شیطنت های کثیف دست بردارند.

 

* البته رسول خطیبی هم در کنفرانس مطبوعاتی حرف های عجیبی مطرح کرد.

- خب متاسفانه رسول هنوز حتی مدرک مربیگری درجه ب را هم نگرفته و هنوز برای نشستن در کنفرانس مطبوعاتی تیم که شکست خورده خیلی بی تجربه است. خطیبی اصلا وقتی کارت و مدرک رسمی مربیگری ندارد نمی تواند در کنفرانس مطبوعاتی تیمش شرکت کند و لب خط بایستد. به نظر من حرف های او بی اساس است و بدعت واقعا زشتی است. ما تیمی هستیم که 7 ملی پوش در تیم کی روش داریم، این که نمی شود استقلال هر تیمی را که برد بیایند از این اتهامات نادرست نسبت بدهند، اصلا اینطور که سنگ روی سنگ بند نمی شود. ما از این بازیکن – مربی عزیز شکایت کردیم و حتما این شکایت را به نتیجه می رسانیم تا دیگر شاهد این صحبت ها در مورد باشگاه بزرگ استقلال نباشیم.

 

* روز پنجشنبه هم که میزبان سپاهان هستید.

- این بازی در طول تاریخ دو تیم همیشه بازی خوبی از آب در آمده و سراسر جنگندگی و ماراتن بوده است. من امیدوارم با رسیدن جواد و آندو تا روز این بازی بتوانیم همه مهره های مان را با توجه به غیبت ساموئل در اختیار داشته باشیم و با قدرت به مصاف اصفهانی ها برویم.

 

* تقابل جباری با استقلال را چطور می بینید؟

- مجتبی بازیکن بزرگی است که من خودم برای او احترام قائلم، به هر حال رفتن به تیم دیگر تصمیمی بود که خودش گرفت و هیچ کس در جدایی او مقصر نیست به نظر من باید روز پنجشنبه هواداران بهترین کار که همان بی توجهی به حضور او در میدان است را انجام دهند تا به کسی هم بی احترامی نشود.

 

* از آخرین برنامه آماده سازی تیم برای آسیا چه خبر؟

- ما می دانیم که تیم تایلندی بوریرام تیم قدر و خوبی است که از 6، 7 بازیکن خارجی اسم و رسم دار سود می برد امیدوارم تا روز بازی رفت مان مقابل این تیم، هم بچه ها از نظر بدنی آمادگی خود را بالاتر ببرند و هم با رسیدن فیلم بازی های این تیم بتوانیم نقاط ضعف و قوت تیلندی را رصد کنیم به شناخت خوبی از حریف برسیم. تمامی نفرات مجموعه استقلال برای ستاره سوم هم قسم شده اند که امیدواریم با حضور پرشور هواداران در بازی اول در آزادی حریف را در همان راند اول ناک اوت کنیم و کار را برای بازی برگشت نکشانیم.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها