کد خبر: ۱۵۲۹۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
«تراکتورسازي نه آنقدر خوب بود که بازي را ببرد و نه آنقدر بد بود که نتيجه را واگذار کند.» اين جمله را مجيد جلالي پس از ناکامي تيمش در اولين گام جام سيزدهم به زبان آورد.
به گزارش 598 به نقل از 90: «تراکتورسازي نه آنقدر خوب بود که بازي را ببرد و نه آنقدر بد بود که نتيجه را واگذار کند.» اين جمله را مجيد جلالي پس از ناکامي تيمش در اولين گام جام سيزدهم به زبان آورد.
اتفاقا به اعتقاد ما اين ديدار «اسلوموشن» آن هم با حضور دو تيم بزرگ ايراني چيزي نبود که انتظارش را مي‌کشيديم و با توجه به نفرات بزرگ دو تيم که در طي اين سال‌ها در تيم مقابل حضور داشتند، طرفداران فوتبال به دنبال ديداري انتقامي بودند.
بي‌گمان قضاوت لجبازانه محسن قهرماني که با زيرپا گذاشتن قوانين و خود سر عمل‌ کرد باعث شد همان چند مثقال جذابيت اين بازي هم تحت الشعاع قرار بگيرد و البته تماشاگران تيفوسي تراکتورسازي هم بلافاصله پس از اعلام آن ضربه مشکوک پنالتي از خجالتشان در آمدند.
با نگاهي فني‌تر به اين ديدار مي‌توانيم اشاره کنيم پرسپوليس با توجه به لرزاندن تور و تيرک دروازه‌ از حريف تبريزي‌اش به صورت نسبي برتر بود اما اگر تراکتور ده نفره نمي‌شد شايد همين برتري در نتيجه بازي تغييري به وجود نمي‌آورد. آنچه مسلم است اين ديدار عليرغم تمام فراز و نشيب‌هايش که البته بيرون از ميدان بيشتر بود پرسپوليس در گام اول سه امتياز با ارزش گرفت و استارت خوبي را زد که مسلما در هفته‌هاي بعدي بيشتر به چشم خواهد آمد.
نکته ويژه در پيروزي پرسپوليس حضور تاثيرگذار پيام صادقيان بود که توانست در همان اندک لحظات بازي نشان دهد چنانچه بيشتر در ميدان حضور داشته باشد ثمرات زيادي خواهد داشت. بازيکن آذري که مي‌توانست تراکتوري باشد!
اما در تراکتورسازي قطعا مجيد جلالي مي‌داند اين تيم که با «چفت و بست» مدعي قهرماني بسته شده بايد با عيب‌يابي تيمش بلافاصله در هفته‌هاي بعدي جبران مافات کند زيرا تراکتورسازان فقط و فقط از تيم شهرشان پيروزي و حتي نشستن به روي سکوي قهرماني مي‌خواهند و تحمل زيادي ندارند به همين خاطر آقا معلم که بعد از يک فصل دوري در رقابت‌هاي ليگ برتر بايد به کامپيوتر خود «ويندوز 7» وصل کند و کاملا به روز شود، البته آقامجيد مربي باهوشي است و با آرامش که تراکتورسازان به او هديه مي‌دهند مي‌تواند از تراکتور در کوران ليگ حرفه‌اي سيزدهم تيمي مقتدر بسازد زيرا ابزار لازم يعني بازيکنان سرآمد، باتجربه و البته باانگيزه را در اختيار دارد.
اگرچه قهرماني جذابيت اين ديدار را به نوعي کشت اما پرسپوليس به قول علي پروين فقط يک چيکه از حريف سرتر بود و البته توانست از آن به درستي سود ببرد و پيروز شود. تراکتور اما آنقدر خوب نبود که بتواند حتي با يک تساوي از تهران بازگردد. آن هم در شبي که پرشورها بدجوري حامي تراکتور بودند. حيف...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها