کد خبر: ۱۵۲۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۳ تير ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، مسجد مقدس جمكران براي اعياد شعبانيه برنامه‌هاي ويژه‌اي را تدارك ديده است تا روح و ذهن مردم را خدايي كند.
اين برنامه‌ها از روز دوشنبه با مديحه‌سرايي حسن پاكزمان بعد از نماز مغرب آغاز شده است.
روز سه‌شنبه كه سالروز ميلاد امام حسين(ع) است، برنامه‌ها گسترده‌تر شده و سيد‌حسين جعفري‌نژاد بعد از نماز ظهر به مديحه‌سرايي در مورد آن امام همام خواهد پرداخت.
قرائت قرآن كريم، بيان احكام و قرائت دعاي توسل توسط عباس حيدرزاده از ديگر برنامه‌هاي اين روز خواهد بود و حجت‌الاسلام والمسلمين رئيسي، معاون قوه قضائيه نيز سه‌شنبه شب در شب ميلاد حضرت ابوالفضل(ع) در جمع زائران جمكران سخنراني خواهد كرد.
روز چهارم شعبان مصادف با ميلاد حضرت ابوالفضل(ع) نيز جشن باشكوهي در مسجد مقدس جمكران برپا شده و سيد‌حسين جعفري‌نژاد و سيد‌محسن بني‌فاطمي در مناقب آن حضرت مديحه‌سرايي خواهند كرد.
برنامه‌هاي ويژه اعياد شعبانيه در روز پنج‌شنبه مصادف با ميلاد امام سجاد(ع) ادامه يافته و حسن پاكزمان بعد از نماز ظهر در فضائل امام چهارم شيعيان مديحه سرايي خواهد كرد.
قرائت قرآن و سخنراني از ديگر برنامه‌هاي شب جمعه خواهد بود و دعاي پرفيض كميل نيز توسط حجت‌الاسلام محمدپور قرائت خواهد شد؛ همچنين دعاي ندبه نيز مقارن طلوع آفتاب توسط سيدحسين جعفري‌نژاد قرائت مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها