کد خبر: ۱۵۲۳۶۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: احتمال می‌دهم مسئولان پرسپولیس نمی‌خواستند انصاری‌فرد مقابل آنها بازی کند.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: کیفیت واقعی بیشتر تیم‌ها از هفته چهارم و پنجم مشخص می‌شود و  تراکتورسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در دیدار با پرسپولیس بازی را خوب شروع کردیم و پیش از آنکه داور آن پنالتی را به سود پرسپولیس بگیرد و اعصاب ما را بهم بریزد بچه‌های ما بد کار نکرده بودند.

وی افزود: زمانی‌که از دقیقه 48، مجبور شدیم با اخراج مرتضی اسدی 10 نفره بازی کنیم، شرایط برای تیم ما تغییر کرد. اخراج اسدی کاملا درست بود و حرفی در این باره نداریم.

آذرنیا تصریح کرد: بازیکنان باید از شکست روز چهارشنبه درس بگیرند و خود را برای بازی با گسترش فولاد، تیمی که با انگیزه بالا مقابل استقلال بازی کرد آماده کنند و بتوانند 3 امتیاز این دیدار را بگیرند.

سرپرست تراکتورسازی در خصوص داوری محسن قهرمانی عنوان کرد: طبق بخشنامه نباید درباره داوری صحبت کنیم اما صحبت کارشناسان داوری را که می‌بینیم متوجه می‌شویم پنالتی‌ که علیه ما اعلام شد اصلا پنالتی نبود. چند مورد نیز روی محمد ابراهیمی خطا شد که داور به راحتی از آن صحنه‌ها گذشت. با وجود این صحبت در مورد گذشته دیگر تاثیری ندارد.

آذرنیا درباره اظهارات مجید جلالی مبنی بر اینکه محسن قهرمانی با تراکتورسازی لجبازی می‌کرد، گفت: اجازه دهید موضوعی را در مورد محمد ابراهیمی بگویم. چند سال پیش قهرمانی پنالتی روی محمد ابراهیمی به سود تراکتورسازی گرفت که در برنامه 90 مشخص شد آن صحنه پنالتی نبوده و ابراهیمی تمارض کرده است. پس از آن هر بار که ابراهیمی روی زمین می‌افتد داور خطا نمی‌گیرد. این در حالی است که در بازی با پرسپولیس چند بار روی ابراهیمی خطا شد که داور خطا نگرفت.

وی در مورد صادر شدن کارت بازی کریم انصاری‌فرد تصریح کرد: پیش از دیدار با تراکتورسازی پرسپولیس نامه‌ای را به ما داده بود که این نامه مشکل ما را حل نکرد. پس از بازی با  و در روز پنجشنبه زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه با محمد رویانیان جلسه‌ای در این زمینه برگزار کرد. اکنون نیز نماینده ما در باشگاه پرسپولیس حضور دارد و با مکاتباتی که انجام شده به احتمال زیاد رضایتنامه انصاری‌فرد امروز صادر می‌شود.

سرپرست تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید باشگاه پرسپولیس دوست نداشته انصاری‌فرد مقابل این تیم به میدان برود و به همین دلیل رضایتنامه این بازیکن را صادر نکرد، اظهار داشت: من هم احتمال می‌دهم آنها نمی‌خواستند انصاری‌فرد مقابل پرسپولیس بازی کند. به هر حال این بازی به پایان رسید و امیدوارم کارت بازی این بازیکن به زودی صادر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها