کد خبر: ۱۵۲۰۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
دروازه بان مغضوب کی روش در فصلي كه براي او از امشب آغاز مي‌شود كاري دارد دشوار.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سيد مهدي رحمتي بهترين بازيكن فصل گذسته ليگ برتر با بيش از بيست كلين شيت، حالا داغترين فصل زندگي خويش را پيش رو دارد. او كه رويايش بازي در برزيل بود، سال قبل جنگ و جدال‌هايش با جواد نكونام را پاي كارلوس كی روش گذاشت و تيم ملي را باخت. امسال براي او سال بازپس گيري گنجي است كه از كف داد.

 

 سيد مهدي رحمتي پر طرفدارترين گلر در بازار نقل و انتقالات ايران است. اگر دنبال دفاع خوب يا هافبك دفاعي پر تلاش يا بازيكن بازيساز باهوش يا مهاجم تمام كننده مي‌گرديد گزينه‌ها زيادند اما وقتي دروازه‌بان مي‌خواهيد گزينه اول تنها يكي است. سيد مهدي رحمتي. مهارت و تبحر سنگربان اول استقلال بر كسي پوشيده نيست چه او در تيم ملي هم بهترين آمارها را برجاي گذاشت و كمترين گل خورده را ثبت كرد. با اين همه درگيري‌هايش با جواد نكونام و همچنين اختلافش با كارلوس كی روش كار را رساند به اينجا. به صعود بدون او به سرزمين قهوه. حالا و در فصل منتهي به جام جهاني سيد مهدي رحمتي انگيزه‌اي بيش از هميشه دارد. او مي‌خواهد برگردد.

 

و اين برگشتن بايد همراه باشد با درخششي آنقدر خيره كننده كه حتي چشمان كروش هم نتواند او را ناديده بگيرد.

 

سيد مهدي رحمتي در فصلي كه براي او از امشب آغاز مي‌شود كاري دارد دشوار. او مي‌بايست ابتدا از لحاظ فني آنقدر از فصل قبل بهتر باشد كه كروش دوباره به خواستنش تمايل پيدا كند. مابقي‌اش ديپلماسي است كه ابتدا بايد در ميدان عمل تثبيت شود.

 

رحمتي امسال مي‌تواند شاهد بسته شدن چمدان همبازيانش باشد كه به برزيل مي‌روند و مي‌تواند يكي از مسافران اصلي اين كاروان لقب بگيرد. براي سيد مهدي رحمتي سال بزرگ جام جهاني سال تصميم است و عمل. سال مماشات و ديپلماسي يا سال ماندن در حسرت جامي كه درخشش او در دور رفت كم در صعود ما به آن اثر نداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها