کد خبر: ۱۵۱۹۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
پيشکسوت استقلال گفت: تيمهاي ليگ برتر در اولين بازيشان شرايط خاصي دارند. نحوه بازي کردنشان مشخص نيست به خاطر همين بازي نخست براي اکثر تيمها سخت خواهد بود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، محمد خرمگاه پيشکسوت تيم فوتبال استقلال افزود: استقلالي ها ديرتر از ديگر تيمها تمرينات آماده سازيشان را شروع کردند اما با بازيکنان با تجربه و با تعصبي که دارند به طور حتم مي توانند گسترش فولاد تبريز را شکست دهند.

 

خرمگاه در ادامه اظهار داشت: به نظرم بازي جذابي بين استقلال و گسترش فولاد شاهد نباشيم اما بازيکنان با تجربه استقلال مي توانند نتيجه لازم براي استقلال رقم بزنند.

 

وي درباره تاثير عدم حضور جباري در تيم استقلال بيان کرد: به طور حتم نبود جباري در تيم استقلال تاثير منفي روي کارايي اين تيم خواهد گذاشت مجتبي جباري در زماني که تيم حريف بازي مي‌کرد با خلاقيتش باعث باز شدن بازي مي شد.

 

خرمگاه تصريح کرد: جمشيديان تنها کسي است که مي‌تواند جاي خالي جباري را پرکند اين بازيکن در تمرينات شرايط بدي نداشت و به نظر مي رسد بتواند مقابل گسترش فولاد بازي کند.

 

وي درباره کيفيت ليگ برتر با حضور 16 تيم بيان کرد: به هرحال تعداد تيمها در کيفيت ليگ برتر تاثيرگذار نخواهد بود.


سازمان ليگ بايد برنامه ريزي مناسبي براي بازيها ليگ برترداشته باشند تا تيمها در ساير بازيها دچار افت نشوند.

 

خرمگاه عنوان کرد: تعطيلات پياپي در ليگ برتر باعث مي شود که بازيکنان از شرايط آرماني و ايده ‌آل خارج شوند و کيفيت بازيها هم پايين بيايد.

 

وي درباره عملکرد تيم ها در فصل نقل و انتقالات بيان کرد سپاهان نسبت به ديگر تيمها يارگيري خوبي داشته است تيم استقلال هم شاکله اصلي اش را حفظ کرد و چند بازيکن خوب  هم جذب کرد علي دايي هم نخستين سرمربي پرسپوليس است که بازيکنانش را خودش انتخاب کرده است. به نظرم ليگ امسال پويا خواهد بود مي توانيم شاهد بازيهاي جذاب از تيمهاي ليگ برتر باشيم.

 

وي درباره فروش بليت الکترونيکي و گران بودن بليت ها بيان کرد: گران شدن قيمت بليط ها يک امر طبيعي است و به نظر نمي رسد اين موضوع باعث کاهش حضور تماشاگران در ايستاديوم ها شود.

 

وي درباره وضعيت پديده ها در ليگ سيزدهم بيان کرد: ليگ برتر ما در معرض پديده ها ضعف دارد و اين امر در فوتبالمان احساس مي شود اميدوارم در ليگ سيزدهم شاهد شکوفايي پديده ها باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها