کد خبر: ۱۵۱۸۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۱۲ تير ۱۳۹۰
بولتن نیوز: سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز، با توجه به تحولات انتخابات مجلس که با پایان گرفتن مهلت قانونی استعفای مدیران نهادهای دولتی و عمومی، وارد فاز جدیدی می شود، تلاش دارد که در چند ماه باقی مانده به انتخابات، اخبار مرتبط با نامزدهای انتخابات در نقاط مختلف کشور را به اطلاع همگان برساند.



در این راستا، از علاقه مندان وفعالان عرصه اطلاع رسانی و انتخابات مجلس، که اخبار و تحلیل هایی را برای انتشار دارند دعوت می کنیم که از طریق بخش " تماس با ما" در سایت بولتن نیوز،  اخبار و اطلاعات خود را در اختیار ما قرار دهند و از این طریق به برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت گسترده مردم و همچنین تحلیل کیفی روند انتخابات مجلس کمک کنند و فضای پرشوری را در عرصه رسانه ها ایجاد نمایند.

به گزارش بولتن نیوز، با توجه به مهلت قانونی 11 تیرماه 1390 برای استعفای مدیران نهادهای دولتی و عمومی، که روز گذشته به پایان رسیده هنوز مشخص نیست که آیا آقای خلیل راحتی شهردار منطقه 13 تهران استعفا داده و قصد شرکت در انتخابات را دارد یا خیر؟

شنیده ها حاکی از آن است که شهردار منطقه 13 روز یکشنبه 12 تیرماه نیز در محل کار خود حاضر شده است. این در حالی است که اگر وی استعفا داده و قصد شرکت در انتخابات را دارد چرا باز در محل کار خود حاضر شده است.

راحتی شهردار منطقه 13 در پاسخ به پرسش خبرنگار بولتن نیوز، که آیا برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده اید یا خیر؟ گفت: موضوع شرکت من در انتخابات هنوز مشخص نیست زیرا استعفای من بستگی به نظر و تصمیم  دکتر قالیباف شهردار تهران دارد که آیا با استعفای اینجانب موافقت خواهد کرد یا نه، براین اساس هنوز این تصمیم برای شرکت در انتخابات نهایی و قطعی نشده است.

آقای راحتی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار بولتن نیوز، که در صورت پذیرش استعفای شما توسط شهردار تهران، آیا شما از شرط دارا بودن مدرک فوق لیسانس برخوردار هستید یا خیر؟ افزود:  دوره فوق لیسانس اینجانب در حال اتمام است و این نکته، موضوع اصلی حضور من در انتخابات نیست. بلکه شرط اصلی حضور من در انتخابات مجلس، موافقت دکتر قالیباف است.
 
اما در این میان بالاخره معلوم نشد وقتی مهلت قانونی وزارت کشور برای استعفاها به پایان رسیده است چگونه این مدیر شهرداری برای پذیرش استعفا منتظر دستور شهردار تهران مانده است چرا که اساسا دیگر در صورت نپذیرفتن استعفا نمی تواند در انتخابات حضور پیدا کند و اساسا به نظر می رسد این یک بازی برای خودشیرینی بیشتر پیش مسئولان ارشد این مدیر باشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها