کد خبر: ۱۵۱۷۵۸
زمان انتشار: ۰۸:۰۰     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲

هافبک پرسپولیس می‌گوید پنالتی زن اول در پرسپولیس، او و حقیقی هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نوری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر تراکتورسازی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درباره‌ی این دیدار گفت: ما در این دیدار زحمت زیادی کشیدیم و توپ و زمین را در اختیار داشتیم. به هواداران پرسپولیس این پیروزی را تبریک می‌گویم. ما چهار یا پنج موقعیت خوب داشتیم و به عنوان گام نخست و کسب سه امتیاز این نتیجه خوب بود.

او در پاسخ به سوالی درباره‌ی پنالتی زن پرسپولیس، اظهار کرد: پنالتی زن اول پرسپولیس من و حقیقی هستیم. آقای دایی این مسئله در اختیار ما گذاشته بود و سر ضربه پنالتی حقیقی به من گفت آمادگی بیشتری برای زدن ضربه دارد و او ضربه را زد. بنظرم مسئله مهمی نیست.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که وضعیت کاپیتانی پرسپولیس به چه شکل است، بیان کرد: آقای دایی بازوبند را به من داده است و هادی نوروزی هم با کمال میل این مسئله را قبول کرد. به نظرم این مسائل مهم نیست و نباید به آنها توجه داشت.

نوری در پایان و در پاسخ به سوالی درباره‌ی ضربه‌ی سری که پس از پنالتی پرسپولیس به تیرک دروازه خورد، گفت: من می‌خواستم آن توپ را بزنم اما رضا حقیقی فکر کرد که من مدافع تراکتورسازی هستم و مرا هل داد و به همین دلیل نتوانستم آن توپ را با سر وارد دروازه کنم. به هر حال این نمایش ما نوید بهتر شدن برای آینده را می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها