کد خبر: ۱۵۱۷۰۱
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست سازمان لیگ برتر گفت که دیدار افتتاحیه لیگ برتر خوب و رضایت بخش برگزار شده است.
 مهدی تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، اظهار داشت: خوشحالم که بازی خوبی را شاهد بودیم و به این ترتیب لیگ افتتاحیه خوبی داشت. برای اولین بازی تعداد تماشاچیان بسیار خوب بود و این موضوع نوید لیگی پویا را در سال جاری می‌دهد.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستیم با شماره‌گذاری‌های صندلی‌ها تماشاگران را بهتر از گذشته برای تماشای بازی هدایت کنیم و امیدواریم مدیران عامل نیز با برنامه‌ریزی و نظارت بیشتر بتوانند کنترل خوبی بر سکوها داشته باشند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

سرپرست سازمان لیگ برتر در مورد افزایش بهای بلیت ها خاطرنشان کرد: برخی از تماشاگران در این مورد اعتراض داشتند و من نیز معتقدم قیمت بلیت ها زیاد است. به هر حال سعی می‌کنیم در این مورد بررسی‌های لازم انجام شود.

تاج در مورد تاخیر 4 دقیقه‌ای در شروع این دیدار،‌ تصریح کرد: به خاطر این تاخیر همه را دعوا کردم زیرا معتقدم باید بازی‌ها سر وقت آغاز شود. امیدوارم برنامه‌هایمان همانطور که تدوین شده اجرا شود و مشکلی از این بابت نداشته باشیم. برنامه‌ها به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

وی درباره نحوه بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه 3 هزار بلیت به صورت الکترونیک به فروش رسید. تنها نکته‌ای که وجود داشت این بود که برخی در جاهایی که مخصوص کسانی که بلیت الکترونیکی دریافت کرده بودند؛ نشسته بودند.

تاج افزود: با این وجود این مسئله تجربه خوبی برای ما بود و باید در چند بازی این کار را تکرار کنیم تا بلیت فروشی الکترونیکی به‌خوبی انجام گیرد. با توجه به اینکه بازی اول است از اینکه 3 هزار بلیت الکترونیکی فروختیم راضی هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها