کد خبر: ۱۵۱۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۲ تير ۱۳۹۰
آزادی تردد بازداشت شدگان فتنه در دفتر مجمع تشخیص:
روز گذشته جمعی از اعضای مجمع جعلی محققین حوزه قم که برخی از آنان از بازداشت شدگان سیاسی و فعالان فتنه هستند در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای هاشمی رفسنجانی دیدار نمودند. جالب توجه است که جناب آقای اکبر هاشمی رفسنجانی در خصوص جریان غلط انحرافی در مدت زمان کوتاه چند روزه موضع گیری می کنند اما در قبال جریان غلط فتنه پس از گذشت بیش از دو سال هنوز موضع صریح و شفافی را از خود نشان نداده اند.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته جمعی از اعضای مجمع جعلی محققین و مدرسین حوزه قم در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آقای هاشمی رفسنجانی دیدار نمودند.

در این جلسه که به نام علما و فضلای حوزه علمیه قم صورت گرفت تعدادی از فعالان فتنه سال 88 که در همان ایام بازداشت نیز گردیدند حضور داشتند.

دیدار جناب آقای هاشمی با این اشخاص در حالی صورت می گیرد که رهبری معظم و همچنین مردم بارهای بار خواستار موضع گیری شفاف خواص و نخبگان نظام در برابر عناصر فتنه شده اند.


جالب توجه است که جناب آقای هاشمی در خصوص جریان غلط انحرافی در مدت زمان کوتاه چند روزه موضع گیری می کنند اما در قبال جریان غلط فتنه پس از گذشت بیش از دو سال هنوز موضع صریح و شفافی را از خود نشان نداده اند.

البته برخی بر این اعتقادند که این گونه دیدارهای آقای هاشمی رفسنجانی با روحانیون قمی پیش زمینه ای است برای حضور دائم ایشان در قم و حوزه های علمیه می باشد.

لازم به ذکر است که اعضای این مجمع نقش موثری در سازماندهی بسیاری از تحرکات و اغتشاشات علیه نظام را در قم طی یک سال گذشته بر عهده داشته و هنوز نیز نقش لیدری را در حمایت از عناصر معاند و اپوزیسیون را دارند.

اسامی دیدار کنندگان که عموما از مجمع محققین و مدرسین حوزه و همچنین دفتر تبلیغات و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) هستند به شرح ذیل می باشد:

1- سید ضیاء الدین مرتضوی
2- عبد الرحیم سلیمانی
3- مسعود ادیب
4- سید صادق قادری
5- علی باقری
6- محمد رضا نور اللهیان
7- مهدی مهریزی
8- حسن پویا
9- کاظم تقوی
10- محمد رضا غفوریان
11- محمد صادق کاملان
12- محمد حسن موحدی ساوجی
13- مهدی پور حسین و ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۲
۱
ایشان موضعشان را در خطبه های نماز جمعه گفتند ولی چون باب میل شما نبود از کنارش رد شدید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۱
۱
خوب بود روي عكس افراد بازداشت شده را مشخص ميكرديد تا براي جامعه شناخته شوند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۱
۱
نوراللهيان مصداق واقعی نمک نشناسی است؛ کسی که سال ها زير سايه لطف مقام معظم رهبری در دفتر حيثيت پيدا کرد و در فتنه 88 با بی حيايی هر چه تمام تر مقابل رهبری ايستاد! اف بر اين انسان پست!
نفر اول از سمت راست محمد رضا نوراللهيان مهاجر رييس سابق سازمان حوزه ها و مدارس علميه خارج از کشور و عضو معزول هيأت امنای جامعة المصطفی العالمية
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۱
۰
نفرسوم از ردیف جلو قسمت راست تصویر:محمد رضا .....میلیاردری که به لطف و حمایت هاشمی واردات ابزار یراق راآغاز کرد و از فضای جنگ درکشور استفاده و همچنیین تجارت خود را در زمان سفارت بر کشور عربستان گسترش داده و میلیاردر شد..ویلاهای متعددش در جاده چالوس و کلاردشت و قیطریه جرئی از دارایی اوست..وی همچنین هرسال برای حزب اعتماد ملی از جیب شخصی12میلیارد هزینه می کرد
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۰۱:۴۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۰
۰
آقای هاشمی که مواضع خود را بارها وبارها اعلام کردند! نماز جمعه تاریخی 1388 که هنوز تو سایت شخصی ایشان هست!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۰
۰
۱
چنین گزارشاتی در بصیرت افزایی بسیار موثر است دستتان درد نکند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۰
۰
۰
تکی بر دیوار برفی خطاست آفتاب در پشت ابر نمیماند ای گروه بدبخت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۰
۱
سلام
راجع به اقراريات هاشمي رفسنجاني درباره ي سياست خارجي که البته خبرش را ظاهرا نگذاشتيد، عرض ميکنم که وادادگي برخي در دولت هاي پيشين و دريوزگي غرب و شيطان بزرگ و برخي شياطين خائن منطقه اي بر کسي پوشيده نيست که رفسنجاني الان فرصت براي اقرار پيدا کرده ولي نکته ي مهم اين است که اين صحبت ها هم به نظر در اين برهه جهت ساخت جنجالي ديگر براي ايجاد حاشيه ي امنيتي براي جريان هاي انحرافي است . همان جريانهايي که اکنون ديگر گره خوردگي آنها با عوامل هاشمي و جاسبي و ساير دنياپرستان غرب زده کاملا عيان است. ( همان عواملي که احمدي نژاد با وعده برخورد با آنها راي من و شما را گرفت.)
البته اين سخنان از طرفي هم انتقام گيري از گفتمان استکبارستيزي و ليسيدن کف پاي شياطين پولدار جهان و منطقه است.
جملات سخيفي که وقيحانه در صحبت رفسنجاني بکار رفته نيز جهت تحريک بيشتر است: ( تقابل با رهبر انقلاب جهت انداختن کشور به دامان شيطان بزرگ ، اينکه در دولت نهم بحث صميمت با اسرائيليها !!!!! بکار رفته ولي!!!!!؟؟؟؟؟ در عمل نسنجيده برخورد شد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟ ، افتخار به کاسه ليسي خائن الحرمين ، افتخار به دريوزگي رابطه با حاميان صدام .......و از اين قبيل )
خواهش ميکنم به خاطر روشنگري پخش کنيد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها