کد خبر: ۱۵۱۴۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
دروازه بان استقلال به سرمربي اين تيم گفته است كه در صورت امكان در بازي هاي حذفي از دروازه بان هاي ديگر تيم استفاده كند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سيد مهدي رحمتي در فصلي که گذشت عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشت و تاثير بسياري در پيروزي‌هاي استقلال و موفقيت اين تيم داشت. اما اين دروازه بان در حالي موفق‌ترين بازيکن ليگ بود که با مصدوميت کمر، از دروازه استقلال محافظت کرد و در بسياري از ديدارها درد باعث مي‌شد پزشکان مدام بالاي سر او حاضر شوند.


البته راهکار قلعه‌نويي براي بهبودي رحمتي يک روز استراحت کامل پس از هر بازي بود که سبب شد اين دروازه‌بان زياد از مصدوميت اذيت نشود. اما حالا رحمتي طي صحبت با حميد بابازاده پيشنهاد جديدي ارائه کرده و از مربي دروازه‌بان‌هاي تيم خواسته پيشنهاد او را به قلعه‌نويي منتقل کند تا در صورت موافقت سرمربي اجرايي شود.


رحمتي خواسته تا در بازي‌هاي جام حذفي دروازه‌بان دوم تيم به بازي گرفته شود تا هم انگيزه‌اي براي رقابت در استقلال براي او ايجاد شود و تلاش کند آمادگي‌اش را حفظ کند تا توانايي‌هايش ثابت شود هم به يک نيمکت‌نشين کامل تبديل نشود. دروازه‌بان استقلال مدعي شده که طبق تحقيق او اکثر تيم‌هاي بزرگ دنيا نظير بارسلونا بازي‌هاي جام حذفي را براي دروازه‌بان دوم تيم در نظر مي‌گيرند تا از شرايط بازي دور نشوند.


فصل بعد استقلال دو مرحله حضور در ليگ قهرمانان آسيا را پيش رو دارد در بازي‌هاي ليگ برتر هم بايد از عنوان قهرماني خود دفاع کند. از سوي ديگر رحمتي هنوز هم اميدوار به رفع مشکلش با کي‌روش است تا در جام جهاني بتواند از دروازه تيم ملي محافظت کند و در اين شرايط اگر بازي‌هاي جام حذفي را هم براي استقلال به ميدان برود احتمال مصدوميتش افزايش خواهد يافت و نمي‌تواند به علت مصدوميت از حضور در ميدان محروم بشود. حال بايد ديد قلعه‌نويي که در فصل گذشته از آسيب‌ديدگي رحمتي مي‌ترسيد با پيشنهاد او موافقت مي‌کند يا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها