کد خبر: ۱۵۱۲۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
قلعه‌نويي اخیرا در مصاحبه ای دیگر از انصاری‌فرد تعریف کرده و او را یک مهاجم کارآمد و بزرگ دانسته، تعریفی که باز هم به درخواست رویانیان انجام شد تا در جریان اختلاف پنهان سردار و دایی جبهه مدیرعامل پرسپولیس تقویت شود.
امیر قلعه‌نويي سرمربی استقلال با محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس روابط دوستانه ای دارد. رابطه ای که به اندازه ای صمیمانه است که چندی پیش خبر پیشنهاد مخفیانه رویانیان به قلعه‌نويي برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس رسانه ای شد!

به گزارش افکارنیوز؛ در جریان ماجرای کریم انصاری‌فرد این رابطه خوب سبب شد تا سرمربی استقلال به این داستان ورود کند. ماجرا از این قرار است که در روزهایی که انصاری‌فرد برای پرسپولیس در حال بازارگرمی بود، از پیشنهاد استقلال خبر داد و رویانیان از قلعه‌نويي درخواست کرد قيد اين مهاجم را بزند و رسما اعلام کند استقلال به مهاجم پرسپولیس نیازی ندارد. درخواستی که بلافاصله از سوی امیر اجابت شد و او گفت که انصاری‌فرد را نمی خواهد. قلعه‌نويي اخیرا در مصاحبه ای دیگر از انصاری‌فرد تعریف کرده و او را یک مهاجم کارآمد و بزرگ دانسته، تعریفی که باز هم به درخواست رویانیان انجام شد تا در جریان اختلاف پنهان سردار و دایی جبهه مدیرعامل پرسپولیس تقویت شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها