کد خبر: ۱۵۰۸۹۹
زمان انتشار: ۰۰:۲۵     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
شماره 8 پرسپولیس و کاپیتانی این تیم بزرگترین نقاط ابهام تیم دایی است که هنوز سرمربی جوان پرسپولیس پاسخ روشنی برای آن ندارد.
به نظر می رسد علی دایی علاقه خاصی دارد تا از نقاط ابهام تیمش دقیقه ۹۰ پرده برداری کند. شماره ۸ پرسپولیس و کاپیتانی این تیم بزرگترین نقاط ابهام تیم دایی است که هنوز سرمربی جوان پرسپولیس پاسخ روشنی برای آن ندارد.


خیلی ها منتظرند ببینند تا با جدایی علی کریمی از پرسپولیس چه کسی شماره ۸ این بازیکن دوست داشتنی را به تن خواهد کرد؟ آن هم با توجه به حساسیت طرفداران پرسپولیس و هواخواهان کریمی که نسبت به این شماره دارند.


طی چند روز گذشته شایع شده بود که این پیراهن در اختیار مارکو، هافبک خارجی و تازه وارد سرخ پوشان قرار گرفته است، اما یک شنبه مشخص شد که این شماره در اختیار مارکو قرار نگرفته است و هافبک خارجی شماره ۱۵ را به تن کرده است.


از سوی دیگر اگرچه تا همین چند روز قبل مشخص بود که هادی نوروزی به عنوان با سابقه ترین بازیکن پرسپولیس قرار است بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد، اما با حضور علیرضا حقیقی و بازگشت او از رابین کازان به پرسپولیس بار دیگر ابهامات زیادی در مورد کاپیتانی اولی سرخ پوشان به وجو آمد. جالب این است که علی دایی تا به امروز هیچ اظهار نظری در خصوص این مسائل داشته، نه بازوبند و نه بازیکنی که شماره ۸ را به تن کند.


او قصد دارد از این ابهامات در دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور، پرده برداری کند. به همین خاطر آنهایی که خیلی منتظر پاسخ این نکات ابهام آمیز هستند باید دو روز دیگر صبر کنند تا به جواب نهایی برسند.
بانك ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها