کد خبر: ۱۵۰۷۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۳۱ تير ۱۳۹۲
مهاجم فصل گذشته سپاهان تاکيد کرد که اگر پرسپوليس از عجمان رضايت او را بگيرد حاضر است در تيم سرخ پوش تهراني بازي کند.
به گزارش 598 به نقل از 90،مهاجم فصل گذشته سپاهان تاکيد کرد که اگر پرسپوليس از عجمان رضايت او را بگيرد حاضر است در تيم سرخ پوش تهراني بازي کند.
محمدرضا خلعتبري در مورد پيشنهاد پرسپوليس و مذاکره اش با رويانيان گفت: با مديرعامل پرسپوليس حرف زدم و ايشان گفت که تمايل دارد با مسئولان باشگاه عجمان مذاکره کند. من هم مشکلي از اين بابت ندارم و اگر رويانيان از عجمان رضايت بگيرد، حاضرم به پرسپوليس بروم و فصل آينده در تيم دايي بازي کنم. نمي دانم چه اتفاقاتي خواهد افتاد ولي قبلا هم گفتم اگر تيمي بتواند از عجمان رضايت مرا بگيرد حاضرم به ايران برگردم.
وي در مورد انتقادهاي اخيري که از او براي رفتن به ليگ امارات شده، عنوان کرد: بارها گفته‌ام زماني با عجمان قرارداد بستم که نام ليگ آنها تغيير نکرده بود. روي کشورم تعصب دارم و دوست ندارم با اين شرايط و تغيير نام ليگ امارات، در اين کشور بازي کنم. همه مي‌دانند فوتبال قوانين خاص خودش را دارد و نمي توانم سرم را پايين بيندازم و از عجمان بيرون بيايم. قرار است رويانيان با اماراتي‌ها مذاکره کند و اميدوارم به نتيجه برسد. اگر عجمان رضايتنامه ندهد مجبورم در اين تيم بازي کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها