کد خبر: ۱۵۰۵۲۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۴     ۳۰ تير ۱۳۹۲
رييس ستاد اقامه نماز جمعه تهران:
رييس ستاد اقامه نماز جمعه تهران عملكرد دولت در حوزه هاي مختلف را مناسب توصيف كرد و گفت: دولت كارهاي بسياري را كه در زمينه اجرايي غير قابل باور به نظر مي رسيد به انجام رسانيد و بسياري از كارهاي نشدني را شدني كرد.
حجت الاسلام والمسلمين يدالله شيرمردي عصريكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ضمن برشمردن نقاط قوت دولت نهم و دهم گفت: دولت در عرصه هاي فناوري، عمراني، كشاورزي، توليد، توجه به شركت هاي دانش بنيان، گسترش علم و تكنولوژي و ساير حوزه ها فعاليت مناسبي را داشت.
وي ادامه داد: دولت نهم و دهم در پركاري، خلاقيت، نوآوري، سخت كوشي سر آمد بوده و هر انساني با كمترين انصاف بر درستي اين مساله اذعان دارد.
رييس ستاد اقامه نماز جمعه تهران خدمات دولت را چشمگير و غير قابل قياس با دولت هاي قبل عنوان كرد و گفت: اين دولت كارهاي بزرگي همچون هدفمندي يارانه ها، توجه به مسكن در كشور، گسترش راهها و جاده ها، استفاده از سرمايه ها به صورت صحيح، توسعه سدها و ذخيره انرژي، توجه به اختراعات و اكتشافات، اهتمام به مناطق محروم و ساير كارها را به ثمر رسانيد.
شيرمردي ادامه داد: رييس جمهوري ساده زيستي، پاك دستي و توجه به گفتمان انقلاب را در طي سالهاي مسئوليت انجام داد كه نمره مناسبي را از اين جهت به خود اختصاص داده است.
وي ادامه داد: دولت نقاط قوت بسياري را داشته كه البته كم بودن توجه به بخش صنعت نيز قسمتي از ضعف ها به شمار مي رود.
شيرمردي درپاسخ به اين سوال كه چرا برخي آمارهاي دولت در روزهاي پاياني را غير واقعي مي خوانند و يا اينكه عده اي به سياه نمايي مي پردازند، گفت: بهتر است كساني كه آمارها را غير واقعي مي دانند از نزديك به تماشاي عملكرد دولت دربخش هاي مختلف بروند ؛ در آن صورت چنين نظري نمي دهند.
وي در ادامه با برشمردن علت هاي سياه نمايي برخي افراد نسبت به دولت گفت: يكي از دلايلي كه برخي به صورت نادانسته به سياه نمايي نسبت به دولت پرداختند ضعف اطلاع رساني و روابط عمومي از سوي اين قوه بوده است.
رييس ستاد اقامه نمازجمعه تهران، افزود: برخي از كساني كه سياه نمايي كرده اند حتي باورشان هم نمي شد كه دولت عملكردهاي مثبت در حوزه هاي گوناگون را داشته باشد و به اين جهت بدون داشتن هيچ اطلاعاتي به تخريب مي پرداختند.
شيرمردي درباره برخي ديگر از افرادي كه سياه نمايي مي كنند، گفت: عده اي از اين افراد به دنبال زير سوال برن احمدي نژاد و يا دولت نبوده اند بلكه به دنبال تضعيف نظام و جمهوريت آن هستند و جزيي از دشمنان كشور محسوب مي شوند.
وي در ادامه گفت: جهل، بيماري، باج خواهي و نا آگاهي علت عملكرد برخي از افراد ديگري است كه به سياه نمايي نسبت به دولت مي پردازند.
رييس ستاد اقامه نماز جمعه تهران درباره ادامه يافتن اين سياه نمايي ها نسبت به دولت آينده، گفت: آن دسته از افراد بيمار و يا جاهل به عملكرد خود ادامه مي دهند و بعضي ديگر به منافع و جايگاه برسند دست از سياه نمايي بر مي دارند.
وي تاكيد كرد: به طور قطع برخي از افرادي كه سياه نمايي مي كنند به دنبال باج خواهي هستند و حجت الاسلام حسن روحاني نيزاهل باج دادن نخواهد بود.
شيرمردي خاطر نشان كرد: با روحياني كه از رييس جمهور آينده سراغ داريم وي به هيچ كس باج نمي دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها