کد خبر: ۱۵۰۵۰۱
زمان انتشار: ۲۳:۲۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: حقمان بود که يک تيم کامل و بدون نقص ببنديم ولي شوکي که به پرسپوليس وارد کردند خيلي به تيم ضرر رساند.
محمد رويانيان اظهار کرد: ما در سايه تفکر علي‌دايي تيم مناسبي داريم، همچنين قرار بود چند بازيکن ديگر نيز به تيم اضافه شوند ولي در آستانه بستن قرارداد با اين بازيکنان، موضوع رفتنم از باشگاه پرسپوليس مطرح شد و طبيعي است که آن‌ها وقتي وضعيت را نامشخص ببينند، عقب بکشند. با اين حال تا هفته روز گذشته مشخص نبود که در تيم ماندني هستم يا خير و اين موضوع خيلي به نقل و انتقالات تيم ضربه زد.

به گزارش ايسنا، وي عنوان کرد: با تمام اتفاقاتي که افتاد، به نظرم در مجموع تيم کاملي داريم که ميانگين سنش حدود 5 سال پايين آمده و اگر بتوانيم فقط يک مهره ديگر که من و علي دايي به آن فکر مي‌کنيم، به تيم اضافه شود، قطعا تکميل‌تر نيز خواهيم شد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا اين بازيکن محمدرضا خلعتبري خواهد بود، گفت: خلعتبري در حال حاضر با عجمان امارات قرارداد دارد و قراردادش هم قبل از اين اقدام سخيف اماراتي‌ها بسته شده که قطعا او هيچ وقت ما را به آن‌ها نمي‌فروشد زيرا يک بازيکن با غيرت و داراي تعصب است ولي قرارداد قانوني دارد و بايد براي فسخش هزينه کنيم، حتي ممکن است رضايت ندهند. به هر حال نبايد او را تحت فشار بگذاريم ولي پيگيري‌هايمان را براي جذب او انجام مي‌دهيم تا ببينيم قسمت چه مي‌شود.

رويانيان با اشاره به وضعيت تيمش خاطر نشان کرد: بازيکنان ارزشمندي در خطوط مختلف دفاع، حمله، وهافبک جذب کرديم مثلا سيد صالحي در پست فورواد به تيم اضافه شد که در آسيا آقاي گل است و به نظر من يک گلزن تمام عيار است و سال گذشته دومين گلزن برتر ليگ هم بوده و يا جواناني مثل يونس شاکري، عباس‌زاده و هادي نوروزي که مي‌خواهند خودشان را نشان دهند و با غيرت نيز هستند در تيم حضور دارند.

وي ادامه داد: در خط هافبک 11 بازيکن جذب کرديم يعني در مقايسه با سال گذشته که 5-6 هافبک داشتيم، شرايط بسيار بهتر است. در گذشته که اين بازيکنان با هم هماهنگ نبودند، رضا حقيقي را در نيم فصل دوم به مجموعه تيم اضافه کرديم که کلي تغيير به وجود آورد، خوشبختانه امسال بازيکنان خوبي مانند کفش‌گري، د‌هنوي و مارکو را در اين پست به خدمت گرفتيم و جا دارد تاکيد کنم که سن تيم فوتبال پرسپوليس از 30 سال به 25 سال کاهش پيدا کرده است به همين دليل کارمان را با علي دايي، سرمربي تيم براساس جوان‌گرايي شروع کرديم و خوبي اين مربي هم اين است که قدرت ريسک دارد و به جوان‌ها اعتماد مي‌کند.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران با اشاره به رفت و آمد افراد مختلف به هيات مديره مدعي شد: در اين مدت هر روز يک نفر را مي‌آوردند، يکي هنوز نيازمده مصاحبه مي‌کرد و بيانيه مي‌داد و ديگري هم سريعا خداحافظي مي‌کرد، بالاخره ما متوجه نشديم چه کساني را به هيات مديره آوردند و چه کساني رفتند، البته بايد از محمدعباسي، وزير ورزش و جوانان به خاطر متانت و تدبيرش و همچنين از سجادي معاونش به خاطر اينکه دوست داشت يک کار خوب در باشگاه پرسپوليس انجام شود، تشکر کنم ولي اين موضوعات از خياباني آب مي‌خورد که يک کاخ در آنجا وجود دارد!

وي در پاسخ به اين سوال که آيا کامبوزيا رييس فدراسيون شطرنج که مدت عضويتش در هيات مديره باشگاه دوامي نداشت قصد بيرون کردن شما را داشت يا خير، تصريح کرد: به او احترام مي‌گذارم و متاثرم از اينکه اينطور به باشگاه پرسپوليس وارد شد. به نظرم ناپختگي کرد که در نبود من مصاحبه کرد، متاسفانه مردم ايران هيچ خوششان نمي‌آيد که يک مديري با روي کار آمدن بخواهد پشت نفر قبلي حرف بزند. هر کسي بايد کار خودش را انجام دهد. فکر مي‌کنم از اين جهت هواداران موضع گرفتند و از طرف ديگر کامبوزيا آدم با شخصيتي است که در ورزش زحمت کشيده و من او را مقصر نمي‌دانم.

وي ادامه داد: به دکتر عباسي، وزير ورزش و جوانان اصرار کردم و کتبا به او نامه‌اي نوشتم که حتما بايد علي پروين به عنوان نماينده پيشکسوتان در هيات مديره باشد که درخواستي کتبي من در وزارت ورزش نيز موجود است.

رويانيان در مورد شکايت از بازيکناني که با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيدند ولي به تيم‌هاي ديگر رفتند، عنوان کرد: سه روز پيش با مدير عامل باشگاه سپاهان در حضور حسن‌زاده رييس کميته انضباطي طي 2-3 ساعت جلسه صحبت کرديم که خوشبختانه شکايت‌ها حل شد و مقرر شد قاسم دهنوي به کارش با قدرت در پرسپوليس ادامه دهد و فقط بحث برخورد کميته انضباطي مطرح است که قطعا آن‌ها صاحب اختيارند و در خصوص موضوع شجاع خليل‌زاده هم رضايت داديم و او مي‌تواند مشکلاتش را با باشگاه مس کرمان حل کند و به توافق برسد.

وي درباره هدف امسال تيم فوتبال پرسپوليس در ليگ برتر هم بيان کرد: ما بايد با قدرت به سمت قهرماني پيش برويم و ببينيم در آينده چه رقم خواهد خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها