کد خبر: ۱۵۰۴۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۳۰ تير ۱۳۹۲
ناراحتی هواداران از بسته بودن درهای درفشی‌فر/
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که برای مشاهده تمرین امروز (یکشنبه) این تیم در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده بودند بازهم با درهای بسته ورزشگاه مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 18:30 آغاز شد که حدود 20 هوادار از پشت درهای بسته منتظر بودند که تمرین این تیم را از نزدیک ببینند. در این بین تعدادی هوادار شهرستانی که به درفشی‌فر آمده بودند وقتی متوجه شدند تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود با ناراحتی درفشی‌فر را ترک کردند.

* علیرضا حقیقی حدود یک ساعت پیش از شروع تمرین به زمین درفشی‌فر آمد و با بهزاد غلامپور به تمرین اختصاصی پرداخت.

* با توجه به اینکه تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار شد تقریبا تمام راه‌هایی که امکان تماشای تمرین از آنها وجود داشت بسته بود و حدود 20 دقیقه از تمرین در حالی برگزار شد که به هیچ عنوان قابل دیدن نبود.

* در روزی که تمام بازیکنان پرسپولیس در تمرین حاضر بودند، محمد پنجعلی در کنار تیم حضور نداشت.

* پس  از اینکه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در انتهای تمرین به فوتبال درون تیمی پرداختند؛ امیر عابدزاده زیر نظر بهزاد غلامپور به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شد.

* سرخپوشان در تمرین امروز زیر نظر کادرفنی به دویدن و انجام حرکات کششی، استارت‌های سرعتی، انجام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، پرس و فوتبال درون تیمی پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها