کد خبر: ۱۵۰۴۲۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۳۰ تير ۱۳۹۲
اجازه نداده‌اند پیراهن شماره 8 پرسپولیس به نام علی کریمی در ویترین این باشگاه بایگانی شود. این پیراهن را یک بازیکن خارجی خواهد پوشید که حتی اگر با اعتراض هواداران مواجه شود...

به گزارش قدس آنلاین، روزگاری یک گوشه از ویترین باشگاه را خالی کرده بودند تا همین که علی پروین پیراهن شماره 7 را از تنش درآورد، برای همیشه آن را به یادگارهای پرسپولیس بسپرند. سپردند اما نه برای همیشه؛ چرا که چند نسل بعد آن را بر تن حامد کاویانپور دیدیم و بعد هم حمید استیلی که به شوق شماره 7 به 5+2 هم رضایت داده بود! شماره‌ای که پروین می‌خواست بعد از خودش به یادگار بماند، در این چند سال دست به دست گشت و امروز رسیده به حمیدرضا علی‌عسگری و گویا دیگر منتقدان هم حوصله اعتراض به این موضوع را ندارند.
حالا به جای آن 7 معروف، پیراهن شماره 8 پرسپولیس است که با جدایی علی کریمی روی زمین مانده بود و تا دیروز هیچ سرخپوشی به خودش اجازه نمی‌داد که آن را طلب کند. نه هیچ‌یک از هافبک‌هایی که از فصل پیش مانده‌اند و نه تازه‌واردها. یکی دو نفری هم که حرفش را زده بودند، با توصیه بزرگ‌ترهای تیم و به خاطر حساسیت‌های هواداران- که قطعا به این موضوع واکنش نشان خواهند داد- از آن گذشتند اما علی دایی با یک سورپرایز این پیراهن را به بازیکن مونته‌نگرویی تیمش هدیه کرد؛ به مارکو اسکپانوویچ. گویا آقای سرمربی این موضوع را به گوش باشگاه‌نشین‌ها هم رسانده و موافقت‌ آنها را گرفته.
مسوولان باشگاه خوب می‌دانند که با این کار با یک تیر، دو نشان را هدف گرفته‌اند؛ اول اینکه اجازه نداده‌اند پیراهن شماره 8 پرسپولیس به نام علی کریمی در ویترین این باشگاه بایگانی شود و نشان دوم اینکه این پیراهن را یک بازیکن خارجی خواهد پوشید که حتی اگر با اعتراض هواداران مواجه شود، متوجه آن نخواهد شد! گذشته از این‌ها با وجود هافبک‌هایی همچون دهنوی، حقیقی و کفشگری در پرسپولیس مارکو اسکپانوویچ به احتمال خیلی قوی یک بازیکن نیمکت‌نشین خواهد بود.
دیگر شماره‌های مهم و پرطرفدار پرسپولیس هم تقریبا صاحبان خود را شناخته‌اند. 10 را که غلامرضا رضایی پیش‌تر حاضر نشده بود به مهرداد اولادی بسپرد، همچنان بر تن خود او خواهیم دید و پیراهن شماره 9 انصاری‌فرد را هم پیام صادقیان به رضا حقیقی بخشید تا خودش 11 را بپوشد که فصل پیش بر تن قاضی بود. شماره 2 را هم قرار است بر تن امید عالیشاه ببینیم.
البته از آنجا که با تایید سازمان لیگ بازیکنان می‌توانند شماره‌های خود را از عدد یک تا 99 انتخاب کنند، پرسپولیس هم خیلی به دردسر نمی‌افتد چرا که به اندازه همه بازیکنانش شماره عجیب و غریب و خاص هست. برای 4 گلر تیم فقط «یک» اهمیت دارد که آن هم فعلا در اختیار رضا محمدی است و اگر برود، آن‌وقت حقیقی این پیراهن را به تن خواهد کرد چرا که قرار است نیلسون با همان شماره 40 پارسالش این فصل را هم سر ‌کند. امیر عابدزاده هم به همان پیراهن شماره 21 راضی است. نورمحمدی، بنگر، سیدجلال، ماهینی، پولادی، خانزاده، میثم حسینی و محمد حسین کنعانی به ترتیب 20، 6، 4، 13، 16، 3، 12 و 19 را می‌پوشند که اگر خانزاده برود، پیراهن شماره 3 بدون متقاضی می‌ماند. نوری باز هم 14 را انتخاب کرده، 5 به دهنوی رسیده و کفشگری هم با شماره 18 بازی می‌کند. شماره نوروزی هم مشخص است؛ همان 24 که چند سالی است آن را از تنش درنیاورده. یونس شاکری هم 17 را خواسته و سیدصالحی 23 را. محمد عباس‌زاده هم قرار است با شماره 33 برای پرسپولیس بازی کند.
فقط مانده علیرضا حقیقی که برای پوشیدن پراهن شماره یک بازگشته و حالا باید آن را بر تن رضا محمدی ببیند. مگر اینکه خوش‌شانس باشد و این دروازه‌بان به ذوب‌آهن برود تا خودش بتواند یک را بپوشد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها