کد خبر: ۱۵۰۳۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
ما جلوی رفتن نکونام را به لیگ امارات گرفته‌ایم و به همین دلیل نیاز است که به گونه‌ای این مسئله را جبران کنیم
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - وزير ورزش و جوانان در مورد وضعيت حضور محمدرضا خلعتبري در ليگ امارات گفت: بايد اين مشكل برطرف شود و وزارت ورزش و جوانان نيز به رفع آن كمك مي كند.

به گزارش گل دیشب ، محمدرضا خلعتبری به همراه جواد نکونام با محمد عباسی به صورت خصوصی صحبت کردند. عباسي در پاسخ به اين پرسش اينكه آيا این مکالمه در همین رابطه بوده و آیا بودجه ‌اي از سوي وزارت ورزش و جوانان براي اين موضوع در نظر گرفته مي شود؟ بدون آنکه حرف دقیقی بزند گفت: اطمينان داشته باشيد وزارت ورزش و جوانان از كمك كردن در اين خصوص فروگذار نمي كند.
این در حالی است که علی کفاشیان  رییس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع گفت: ما جلوی رفتن نکونام را به لیگ امارات گرفته‌ایم و به همین دلیل نیاز است که به گونه‌ای این مسئله را جبران کنیم. او و 8 - 9 بازیکن دیگر در حالی که می‌توانند مبالغ بیشتری از تیم‌های اماراتی بگیرند، اجازه کار در لیگ کشور را ندارند. نکونام هنوز تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده و ما منتظریم که ببینیم قرارداد او با تیم آینده‌اش چقدر خواهد بود که مبلغی هم ما به او پرداخت کنیم.
کفاشیان درباره مسئله محمدرضا خلعتبری هم گفت: موضوع او با نکونام فرق می‌کند چون او پیش از این مسائل قرارداد خود را بسته بود و اکنون ممکن است با جریمه باشگاهش روبه‌رو شود.
رییس فدراسیون فوتبال درباره نامه‌ای که قصد دارد به رییس جمهور بنویسد گفت: این نامه نیز با هدف تعیین بودجه‌ای برای پرداخت به بازیکنانی نظیر نکونام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها