کد خبر: ۱۵۰۲۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۳۰ تير ۱۳۹۲
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از تدوین پیش‌نویس «برنامه گفتمانی» جبهه پایداری خبر داد و گفت: وقتی انتخابات نباشد کار سیاسی هم صورت نمی‌گیرد و جبهه پایداری نیز به اقتضای فرهنگی بودنش باید کار گفتمانی کند.
حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس از تدوین پیش‌نویس «برنامه گفتمانی» جبهه پایداری خبر داد و اظهار داشت: وقتی انتخابات نباشد کار سیاسی هم صورت نمی‌گیرد و جبهه پایداری نیز به اقتضای فرهنگی بودنش باید کار گفتمانی کند.
 
جلالی با بیان اینکه جبهه پایداری به اقتضای انتخابات ورود سیاسی داشت اما در حال حاضر و در دوران آرامش، مسائل اسلامی، دینی و گفتمانی را ترویج و تعمیق می‌کند، افزود: بنابراین ما در حال آماده کردن پیش‌نویسی هستیم و گروهی نیز به این منظور تعیین شده است تا بعد از رای آوردن در شورای مرکزی، به شورای فقها برود.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص جزئیات این برنامه تصریح کرد: آموزش و معارف اسلامی عنصر اصلی برنامه است و در واقع برنامه گفتمانی جبهه پایداری درباره مسائل بصیرتی، عقیدتی، معارف اسلامی، سیاسی و فرهنگی است.
 
وی با بیان اینکه در این برنامه همه اعضا و دبیرکل نیز حضور دارند،‌ یادآور شد: در خصوص این برنامه به آیت‌الله مصباح نیز اطلاع داده شده است و بعد تدوین خدمت ایشان تقدیم می‌شود.
 
جلالی در پایان درباره زمان ارائه نهایی این برنامه گفت: به این برنامه زمان سه‌هفته‌ای داده شده و هنوز دو هفته دیگر فرصت دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها