کد خبر: ۱۵۰۱۶۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
هرچند مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفته که امیدوار است رویانیان بتواند رضایت نامه اش را از عجمان بگیرد ولی به نظر می رسد علاقه وی به سپاهان است.

جام ورزشی؛ ظاهرا محمدرضا خلعتبري نمي خواهد با حضور در ليگ امارات شرايط را براي خودش خراب كند اما قراردادي كه با عجمان بسته و نمي تواند آن را فسخ كند دست و پايش را براي بازگشت به ليگ برتر و مشخصا پرسپوليس بسته است.

 

از طرفي محمد رويانيان اعلام كرده دنبال راهي است تا خلعتبري را از دست اماراتي ها راضي كند و به تيم خودش بياورد اما اين كار فوق العاده دشوار است تا جايي كه مدير عامل پرسپوليس در مصاحبه امروزش براي حل اين مشكل تقاضاي كمك كرده است.

 

با اين وجود مشكل اصلي همان قراردادي است كه ملي پوش مازندراني فوتبال ايران را در تنگنا قرارداده و البته حساسيت زيادي كه روي حضور بازيكنان ايراني در ليگ امارات مطرح شده به گوش شيخ نشين خليج فارس هم رسيده است.

 

ظاهرا اماراتي ها هم از مطالبي كه در مورد حضور نكونام و نگه داشتن او در ايران مطرح شد مطلعند و ضمن تلاش دوباره براي به خدمت در آوردن كاپيتان تيم ملي ايران اصلا حاضر به از دست دادن خلعتبري نيستند.

 

البته جدايي خلعتبري از دست عجماني ها يك راه دارد كه هزينه گزافي براي پرسپوليس يا هر باشگاهي كه قصد جذب او را داشته باشد، خواهد داشت. ظاهرا در قرارداد خلعتبري با عجماني ها بندي وجود دارد كه اين بازيكن مي تواند قراردادش را به صورت يكطرفه فسخ كند به شرطي كه حدود يك ميليون دلار بپردازد!

 

بنابراين فقط آزاد كردن خلعت براي پرسپوليس يك ميليون دلار آب خواهد خورد و مشخص نيست در اين شرايط باشگاهي در ايران قادر به آزاد كردن او باشد چرا كه حتما خود اين بازيكن هم به ازاي قراردادش پول گزافي مي خواهد.

 

از طرفي عجماني ها اعلام كرده اند خلعتبري بايد تا دوشنبه در امارات باشد و به تمرينات اين تيم بپيوندد اما مشخص نيست او طبق موعد مقرر به آن سوي خليج فارس پرواز كند و تا اين لحظه از اين تنگنا رهايي نيافته است.

 

اين وسط اما پرسپوليس، پولي براي پرداخت غرامت ندارد. رويانيان دنبال راهي است تا وزارت ورزش اين پول را بپردازد. در غير اينصورت، جذب خلعتبري هزينه اي حدود 5.5 ميليارد روي دست پرسپوليس خواهد گذاشت. 3.5 ميليارد براي رضايتنامه و حداقل 2 ميليارد هم براي خلعتبري كه پرداخت اين مبلغ در توان نه پرسپوليس، بلكه هيچ باشگاه ايراني ديگري نيست.

 

نزديكان خلعتبري مي گويند او علاقمند به بازگشت به سپاهان است. به نظر مي رسد اين وسط رويانيان و مسئولان پرسپوليس تلاش بيهوده اي را انجام مي دهند. فكر خلعتبري در اصفهان است، در سپاهان و تكرار يك فصل رويايي ديگر در تيمي رويايي. به نظر مي رسد كار پيوستن آقاي گل ليگ مجارستان به سپاهان هم به اين دليل منتفي شده. پاي خلعتبري در منتفي شدن اين انتقال در ميان است. اين را فقط خلعتبري مي داند و مسئولان سپاهان.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها