کد خبر: ۱۵۰۱۲۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۱     ۲۹ تير ۱۳۹۲
مهاجم راه‌آهن می‌گوید دیگر وقتش رسیده که او عنوان آقای گل لیگ برتر را به دست آورد. او همچنین معتقد است تیمش با حضور ابراهیم زاده شگفتی خواهد ساخت.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیتش در راه‌آهن، اظهار کرد: همه چیز خوب است. به هر حال ابراهیم زاده، مربی باهوشی بوده که می‌داند باید چه کار کند. راه‌آهن تغییرات زیادی داشته و تمام تلاش ما این است که به هماهنگی کامل برسیم. از لحاظ بدنی در سطح خوبی هستیم و فکر می‌کنم تا شروع لیگ هم به آمادگی تاکتیکی برسیم.

وی ادامه داد: باشگاه با توجه به قراردادی که بستیم اهداف را مشخص کرده که باید سهمیه آسیایی بگیریم. در این میان تیم‌های استقلال و سپاهان مدعی قهرمانی‌اند، اما مسابقات لیگ همیشه شگفتی داشته و مطمئن باشید راه‌آهن شگفتی ساز فصل آینده خواهد شد. باشگاه هم هزینه خوبی کرده، اما با حرف نمی‌توانیم قدرتمان را نشان دهیم. باید بازی‌ها شروع شود و همه چیز در زمین مشخص خواهد شد.

مهاجم راه‌آهن همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به آقای گلی هم فکر می‌کند، مطرح کرد: فکر کنم دیگر وقتش رسیده که به این عنوان دست پیدا کنم. اما نمی‌خواهم برای رسیدن به آن فشاری روی من ایجاد شود. ولی اگر خدا بخواهد در فصل جدید به آقای گلی فکر می‌کنم. هم پستی‌هایم نیز در راه‌آهن بازیکنان جوان و خوبی هستند که هم با یکدیگر رقیبیم هم رفیق. اما نظر سرمربی تیم است که کدام بازیکن فیکس باشد. اگر من هم در تفکرات ابراهیم زاده جایی نداشته باشم، هیچ حاشیه امنیتی برایم نخواهد بود. نه تنها من بلکه همه بازیکنان باید خودشان را با تفکر مربی هماهنگ کنند.

منوچهری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از رفتن به استقلال پشیمان نیست، تاکید کرد: به هیچ وجه پشیمان نشدم، اگر 10 بار دیگر هم این اتفاق بیفتد باز هم استقلال را انتخاب می‌کنم. مطمئنم اگر به استقلال نمی‌رفتم مدت بزرگی در دلم می‌ماند. من در استقلال ضرر فوتبالی نکردم، بلکه ضررم مالی بود. مقداری طلب از این باشگاه دارم که آنها هم لطف می‌کنند و با جلساتی که می‌گذارند مشکلم حل می‌شود. با این حال امیدوارم با بازی‌های خوبم دوران حضورم در استقلال را جبران کنم. البته دوست داشتم در استقلال بمانم و جبران کنم، چون نماینده ایران در آسیا است.

منوچهری در پایان با بیان این که آرزویش پوشیدن پیراهن تیم ملی است، خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کارلوس کی‌روش به من جلب شود. به هر حال امسال تیم ملی در جام جهانی حضور خواهد داشت و آرزوی هر بازیکنی است که در این مسابقات بازی کند. من نیز تلاشم در این سمت و سو است. امیدوارم خدا هم کمک کند و به برزیل بروم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها