کد خبر: ۱۴۹۹۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۹ تير ۱۳۹۲
يک زن نروژي که مدعي است در امارات مورد تعرض قرار گرفته است به زندان محکوم شد.
به گزارش 598، سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني يورونيوز، اين زن نروژي که در ماه مارس گذشته براي سفر کاري به امارات سفر کرده بود ، پس از بازگشت از جشني مورد تعرض قرار گرفت. وي پس از شکايت به پليس بازداشت و به زندان محکوم شد.اتهام مارته دبوراه  داللو  مصرف الکل ، روابط نامشروع و اظهارات دروغين اعلام شده است.
وي مي گويد: وقتي بيدار شدم متوجه شدم که به من تعرض شده است. به لابي هتل رفتم و تا به پليس تلفن کنم. آنها پرسيدند آيا مطمئنم که مي خواهم با پليس تماس بگيرم. من پاسخ دادم البته. در جايي که من از آن آمده ام اين طبيعي ترين واکنش و تصميم است. داللو هم اکنون به طور مشروط آزاد است و در مرکزي وابسته به نروژ در دبي به سر مي برد. داللو بيست و چهار ساله به شانزده ماه زندان محکوم شده است.
کاترين راديم مشاور سياسي وزارت امور خارجه نروژ گفت : اميدواريم با گفتگوي سياسي به راه حلي سازنده دست يابيم. اکنون در خواست واخواهي کرده ايم و دادگاه ادامه دارد. بايد ببينيم چه حکمي صادر مي شود.
اين جوان نروژي ابتدا ترجيح داده بود پرونده خود را رسانه اي نکند زيرا مي ترسيد رسانه اي شدن آن به زيان او تمام شود. او احتمالا در اوايل ماه سپتامبر دوباره محاکمه خواهد شد. وي مجبور شده است همه پس اندازهاي خود را بابت خدمات وکلا بپردازد و به همين علت تقاضاي کمک مالي  کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها