کد خبر: ۱۴۹۷۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۲۸ تير ۱۳۹۲
سایت های اماراتی درحالی مدعی شدند که نکونام از استقلال5/1 میلیون دلار دریافت کرده که این بازیکن همچنان به دنبال دریافت طلب فصل گذشته است...

به گزارش قدس آنلاین، یک سایت اماراتی مدعی شد نکونام با بمبلغ قرارداد نکونام با استقلال چقدر است؟ سایت نشنال که هیچ اطلاعات دقیقی از فوتبال ایران و نحوه عقد قرارداد ها ندارد این ادعا را درحالی منتشر کره است که باشگاه استقلال حتی مبلغ قابل توجهی از دستمزد نکونام در فصل گذشته را نیز پرداخت نکرده است. به نوشته این سایت، باشگاه استقلال برای جذب بازیکن سابق اوساسونای اسپانیا، 1.5 میلیون دلار پرداخت کرده بود تا نکونام را به مدت 2 سال در اختیار داشته باشد.

سایت نشنشال مدعی است که نکونام در حال حاضر به شکلی با باشگاه استقلال قرارداد بسته که اگر پیشنهادی از سوی تیم های خارجی باشد کاپیتان تیم ملی می تواند باشگاه استقلال را ترک کند.  رقم قرارداد نکونام با استقلال در فصل گذشته یک میلیارد و هفتشد میلیون تومان بود که این مبلغ پول رضایتنامه باشگاه اوساسونا را هم شامل می شد. قراردادی که عنوز مبلغ ششصد میلیون تومان از آن پرداخت نشده است. گفته می شد چنانچه نکونام بخواهد این فصل نیز در استقلال بماند مبلغی در همین حدود خواهد گرفت که مجموع این مبالغ با مبلغی که اماراتی ها مدعی شده اند تفاوت بسیاری دارد. شاید اماراتی ها از قیمت کنونی دلار در کشورمان با خبر نیستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها