کد خبر: ۱۴۹۲۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۲۶ تير ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي همچنين درباره فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال مي‌گويد: استنباطم اين است که کيفيت فصل بعد زياد است
به گزارش 598 به نقل از 90:درباره اضافه شدن کريم انصاري‌فرد به تراکتورسازي، مي‌گويد: بازيکنان خوبي مثل سيد صالحي، دهنوي و لوپز را از دست داديم که خيلي تاثيرگذار بودند. آنها در فصل قبل جزو ارکان تيم بودند و ما بايد براي جايگزيني آنها دست به کار مي‌شديم. تلاش باشگاه را در اين روزها مي‌ديدم که به صورت شبانه روزي انجام مي‌شد که تيمي قدرتمند تشکيل شود. از همه مسئولان باشگاه ممنونم.
نيازهاي تيم را بر اساس مطالعه‌هاي دقيق سنجيديم و در اختيار باشگاه گذاشتيم. خوشبختانه حالا تيم خوبي داريم. ان‌شاا... بتوانيم پاسخگوي انتظارات هواداران خوبمان باشيم.
15رقيب اصلي داريم
جلالي در ادامه درباره رقباي اصلي تيمش در فصل آينده مي‌گويد: ما 30 بازي پيش‌رو داريم و اين يعني براي قهرماني 15 رقيب اصلي داريم. اين چيزي است که به آن فکر مي‌کنيم.
يک فصل عالي
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي همچنين درباره فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال مي‌گويد: استنباطم اين است که کيفيت فصل بعد زياد است. هر چند بايد در هفته‌ اول بازي‌ها شروع تيم‌ها را ببينيم، اما آنچه که مسلم است اين است که امسال انگيزه مضاعفي براي تيم‌ها و بازيکنان وجود دارد.
کريم آقاي گل مي‌شود
جلالي در پاسخ به اين سوال که چه برنامه‌اي براي انصاري فرد دارد تا اين بازيکن مانند سال گذشته که در پرسپوليس بود، عملکرد ضعيفي نداشته باشد، توضيح مي‌دهد: ابتدا بايد آسيب شناسي کنيم که چرا انصاري فرد فصل قبل نتوانست در پرسپوليس بدرخشد تا بر اساس آن برنامه خاصي را برايش طراحي کنيم. در مجموع انتظار دارم که انصاري فرد امسال فصل خوبي را در تبريز و کنار ما خواهد داشت. او مي‌تواند آقاي گل شود.
حاشيه کليدي است
وي همچنين درباره اين که چه برنامه‌اي براي جلوگيري از بروز حاشيه‌ها در تيمش دارد مي‌گويد: قطعا اين موضوع کليدي است و اين چيزي است که از عهده کادر فني به تنهايي بر نمي‌آيد. به همين دليل با مسئولان باشگاه جلسه‌اي خواهيم گذاشت که پيش‌بيني لازم را براي جلوگيري از بروز حاشيه‌ها انجام دهيم.
پورغلامي کمک مي‌کند
سرمربي تراکتورسازي در ادامه درباره حضور فرهاد پورغلامي به عنوان مربي مي‌گويد: سال‌هاست که او را مي‌شناسم. او در دهه هفتاد ، بازيکن تيم نيروهاي مسلح بود که مسئوليت آن تيم با من بود. در دهه هشتاد هم در کلاس‌هاي مربيگري من شرکت مي‌کرد و قابليت‌هاي خود را هم تاکنون اثبات کرده است . مطمئنم که حضور او در تبريز منشاء خدمات زيادي خواهد بود.
دليل غيبت کريمي فني خواهد بود
جلالي در پايان در واکنش به شايعات به حضور نيافتن علي کريمي برابر پرسپوليس در هفته‌ اول ليگ برتر مي‌گويد: اصلا چنين چيزي مطرح نيست که به خاطر بندي در قرارداد ، ‌علي کريمي جلوي پرسپوليس بازي نکند. او قطعا در بازي اول حضور خواهد داشت مگر اين که دليل فني داشته باشد که فعلا از اين نظر هم شرايط خيلي خوبي دارد. فقط مي‌گويم او ذوب‌ در پيشرفت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها