کد خبر: ۱۴۹۲۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۶ تير ۱۳۹۲
شعردزد دیده‌ بودیم شاعردزد نه/ بازگشت به نارمک پس از ۸ سال
جلسه امروز هیئت دولت با حضور محمود احمدی‌نژاد برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش 598 به نقل از فارس جلسه امروز هیئت دولت با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی، عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه، مجتبی‌ ثمره‌هاشمی مشاور رئیس‌جمهور، علی صدوقی دبیر هیئت دولت برگزار شد که حاشیه های جالبی به همراه داشت.

*در جلسه امروز هیئت دولت تقریبا همه کسانی که وارد حیاط پاستور می‌شدند با خبرنگاران مصاحبه کردند و به سؤالات آنها پاسخ گفتند.

*حمیدرضا حاجی‌بابایی قبل از پایان جلسه هیئت دولت از جلسه بیرون آمد و با تلفن همراه خود دقایقی صحبت کرد و دوباره به جلسه بازگشت.

*بقایی که با حضور در جمع خبرنگاران از دروغ بسیار انتقاد می‌کرد گفت:‌ در مورد من نیز مطرح کردند که خانواده‌ام در سفر رییس‌جمهور به آمریکا حضور داشت در صورتی که این نیز دروغ است و محترمانه از کسی که چنین صحبتی را مطرح کرده بود، خواستیم که حرفش را پس بگیرد، ولی متاسفانه دیدیم که بعضا خط و نشان کشیدند و گفت: شعر دزد دیده بودیم شاعر دزد نه!

*محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور نیز در پاسخ به این سؤال که برخی رسانه‌ها مطرح می‌کنند که قرار است شما در پاستور بمانید با رد این موضوع، گفت: ما در حال اسباب‌کشی به خانه قبلی خودمان در نارمک هستیم و چنین موضوعاتی صحت ندارد. 

*میرتاج‌الدینی معاون رییس‌جمهور در اجرای قانون اساسی نیز با بیان اینکه «وزارت کار‌، تعاون و رفاه اجتماعی، میزان اشتغالزایی در این دولت را به طور مستند بیان خواهد کرد»، از ارائه برخی آمارهای مغایر با آمارهای دولت درباره میزان اشتغال انتقاد کرد و گفت: باید همیشه مبنا را در کشور و در همه دولت‌ها بر صحت آمار رسمی بگذاریم و اگر تشکیک کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

*امروز روز پرسپولیسی-استقلالی پاستور هم بود و عباسی وزیر ورزش و جوانان هم با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به این که دو تیم اصلی استقلال و پرسپولیس هیچ مشکل کلی ندارند، گفت: این دو تیم در حال بستن تیم‌های خود هستند و کادر فنی این دو تیم نیز هیچ مشکلی ندارد.

*احمدی‌نژاد پس از پایان جلسه هیئت دولت همراه با غلامحسین الهام و بدون اسفندیار رحیم‌مشایی به میان خبرنگاران آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها