کد خبر: ۱۴۹۰۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۲۵ تير ۱۳۹۲
پخش سریال ضداسرائیلی «فریاد سنگ» از امشب در شبکه تلویزیونی آی‌فیلم آغاز می‌شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، همزمان باتلاش رسانه‌های عربی برای به فراموشی سپردن دشمن اصلی جهان اسلام در ماه مبارک رمضان و دامن زدن به اختلافات داخلی کشورهای عربی، شبکه «آی فیلم» از امشب نخستین قسمت این سریال جنجالی را که بخش‌هایی از آن دچار اصلاحات شده را روی آنتن می‌برد تا علاوه بر مخاطبان شبکه جهان عرب ، بینندگان فارسی این شبکه برای نخستین بار شاهد پخش آن باشند.

 

 

اسم ترکی این سریال (آیریلق؛ Ayrılık) است و نسخه عربی آن با عنوان «صرخة حجر» فقط یک نوبت از شبکه mbc  پخش شد که با موجی از استقبال مردم فلسطین مواجه شد.

موضوع اصلی سریال «فریاد سنگ» مقاومت مردم مظلوم فلسطین است و باتوجه به جریان حاکم در سینما و تلویزیون جهان عرب که در ماه مبارک رمضان موضوع اشغالگری صهیونیست‌ها را به کلی به فراموشی سپرده است، پخش این سریال یادآور تعهد رسانه‌های ایرانی به حمایت دائمی از مقاومت اسلامی در فلسطین است.

پیش از این نیز شبکه آی فیلم با پخش سریال «حجربن عدی» واکنش مناسبی را به اقدام تروریست‌های تکفیری در نبش قبر صحابی جلیل القدر پیامبر اکرم (ص) نشان داده بود.

 

 

«فریاد سنگ» همچنین خشم دولتمردان رژیم اشغالگر قدس را برانگیخت تا جایی که  مقامات زندان نقیب در فلسطین اشغالی از پخش این سریال در آن زندان جلوگیری کردند و خبرگزاری فرانسه دراین خصوص نوشت: در این سریال تلویزیونی سربازان اسرائیلی همچون نیروهای نازی نشان داده می‌شوند. همچنین وزیر امور خارجه اسرائیل اظهارکرده است که این سریال «نفرت علیه اسرائیل» را برمی‌انگیزد.

 

 

به گزارش فارس شبکه آی فیلم این سریال را با عنوان «فریاد سنگ» پس از اعمال اصلاحات لازم از امروز سه شنبه 25 تیرماه هر روز از ساعت 00:30 تا 1 بامداد به وقت تهران و  23 به وقت مکه مکرمه پخش و در ساعت 12:30 تا 13:30 به وقت تهران و 11:30 تا 12:30به وقت مکه مکرمه تکرار می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها