کد خبر: ۱۴۹۰۰۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۲۵ تير ۱۳۹۲
چند خبر بدون ويرايش و جهت اطلاع مخاطبان را در زير مرور مي كنيم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ شنيديم امير قلعه‌نويي و محمد رويانيان هر از چند گاهي با يکديگر در تماس هستند. گويا قلعه‌نويي، کريم انصاري‌فرد را مي‌خواست که سردار از او خواست قيد اين مهاجم را بزند و امير هم به خاطر او در مصاحبه‌اي گفت انصاري‌فرد را نمي‌خواهم. مديرعامل پرسپوليس فکر همه جا را کرده بود جز آن مصاحبه طوفاني دايي عليه انصاري‌فرد را که البته با حمايت رسانه‌ها از سرمربي پرسپوليس توام شد.


* گفته مي‌شود در ماجراي مصاحبه معاون باشگاه استقلال در مورد انصاري‌فرد پاي يک دروازه‌بان وسط است! علي اميري گفته بود استقلال مي‌خواست دوبرابر پرسپوليس به کريم انصاري‌فرد پول بدهد و او را آبي‌پوش کند اما کريم انصاري‌فرد قبول نکرد. شنيديم اميري با سفارش يک دروازه‌بان چنين مصاحبه‌اي را انجام داد و البته خيلي زود پشيمان شد چون آن مصاحبه حسابي استقلالي‌ها و به خصوص شخص فتح الله زاده را ناراحت کرد.


* گفته مي‌شود مدير روابط عمومي يک باشگاه از طرف مديرعامل ماموريت پيدا کرده که تمام سايت‌ها را بخواند و زير مصاحبه‌هاي آقاي مدير و اخبار مثبتي که به نفع اوست کامنت بگذارد! بديهي است که شخص مدير روابط عمومي را در اين کار خطير! 30، 40 نفر همراهي مي‌کنند تا تعداد کامنت‌ها بالاتر برود و رضايت آقاي مدير جلب شود.


* محمدرضا خلعتبري، مهاجم ملي‌پوش کشورمان علاقه عجيبي به شکار دارد و اين روزها در جنگل‌هاي شمال مشغول شکار است! يکي از نزديکان خلعتبري مي‌گفت او به شکار ببر و پلنگ هم فکر مي‌کند! حال اين‌که چنين درنده‌هايي در جنگل‌هاي شمال پيدا مي‌شوند يا نه را بايد از خود خلعتبري پرسيد. او امسال بازيکن تيم عجمان امارات است و البته سپاهاني‌ها بدشان نمي‌آيد بتوانند او را برگردانند.
خراسان ورزشي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جام آبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۲
۰
۰
بدشون نمیاد یعنی چی؟ باید خلعتبری را برگردونن و به نکونام هم اجازه ی حضور در لیگ امارات را ندهند.... با احساسات این ملت بازی کردن تا کی ؟ خسته شدیم دیگه اَه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها