کد خبر: ۱۴۸۷۹۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۲۴ تير ۱۳۹۲
سرپرست کميته جوانان گفت: چرا بايد مانع حضور برادرم مي‌شدم مگر علي دايي برادر خود را نياورده است؟
به گزارش 598،ميرشاد ماجدي در گفت و گو با فارس در مورد شائبه حضور فرشاد ماجدي برادرش در کادرفني تيم ملي جوانان اظهار داشت: ما کسي را به کادرفني تيم جوانان معرفي نمي کنيم بلکه سرمربي و مديرفني تيم افراد را به کميته جوانان معرفي مي کنند و و پس از تاييد آنها با افراد صحبت مي کنيم. فرشاد ماجدي را هم آقاي علي دوستي به کميته جوانان معرفي کرد و ما هم قبول کرديم. فرشاد به عنوان يکي از نخبه ها به AFC معرفي شده و مدارک خود را زير نظر AFC گرفته است. او مربي جوانان استقلال بوده است و دستيار مرفاوي هم بوده است.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا براي ايجاد نشدن شائبه مانع از حضور برادرش در اين تيم نشده عنوان کرد: چرا بايد مانع مي شدم؟ وقتي يک نفر حقش هست چرا بايد جلوي آن را گرفت؟ مگر علي دايي برادر خود را همراهش نمي برد؟ کساني که چنين مطالبي را مي نويسند با ما مشکل دارند. فرشاد به کارش مسلط است و زبان انگليسي را مي داند، ضمن اينکه کار علمي را مي داند. خودش بازيکن تيم ملي جوانان بوده است. او فعلا در تيم جوانان است اما امکان دارد بين اعضاي تيم هاي ملي در رده پايه تغييراتي ايجاد شود.

سرپرست کميته جوانان تصريح کرد: کساني که دنبال اشکال تراشي هستند بهتر است به اين بپردازند که مربيان رده هاي پايه با کمترين حقوق مشغول به کار هستند و ما با تلاش فراوان هزينه هاي برگزاري اردوها را فراهم مي کنيم. ما مي خواهيم از نيروهاي جوان در کنار افراد با تجربه استفاده کنيم. در تيم نونهالان اين کار را با حضور حميد راستي و وحيد طالب لو انجام داديم و خوشبختانه نتيجه خوبي هم گرفتيم.حتي من علاقه مند بودم از مهدوي کيا هم استفاده کنيم اما او گفت مي خواهد دوره هاي مربيگري را طي کند. وقتي مربيان مطرح مبالغي را مي خواهند که فدراسيون نمي تواند آنها را تامين کند بايد از نيروهاي جوان و با انگيزه استفاده کنيم.

سرپرست تيم استقلال در ادامه گفت و گو درباره شرايط استقلال و آخرين وضعيت جواد نکونام اظهار داشت: شرايط تيم خوب است. در حال رتق و فتق امور بازيکنان جهت ثبت شدن قراردادها هستيم. بايد مدارک را کامل کنيم. در مورد نکونام هم مي گويم همه چيز درست مي شود و بايد او را استقلالي دانست. همه چيز سوء تفاهم است و برطرف مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها