کد خبر: ۱۴۷۹۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۲۱ تير ۱۳۹۲
به دنبال انتشار مطلبی توهین آمیز درباره دکتر مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یکی از سایت های خبری که بنابر گفته رئیس جمهور منتخب چند سال پیش نیز اقدام به انتشار محتوای اولین جلسه به کلی سری هسته ای را نموده بود، دکتر کوچک زاده پاسخی کوتاه را در خصوص مطالب منتشره در رسانه های زنجیره ای جریانی که علاقه زیادی برای راه رفتن بین حق و باطل را دارد را نوشته است.
به گزارش پایگاه 598، به دنبال انتشار مطلبی توهین آمیز درباره دکتر مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یکی از سایت های خبری که بنابر گفته رئیس جمهور منتخب چند سال پیش نیز اقدام به انتشار محتوای اولین جلسه به کلی سری هسته ای را نموده بود، دکتر کوچک زاده پاسخی کوتاه را در خصوص مطالب منتشره در رسانه های زنجیره ای جریانی که علاقه زیادی برای راه رفتن بین حق و باطل را دارد را نوشته است که در ادامه می آید.

مهدی کوچک زاده: " دیروز چند تن از دوستان با پیامک و کامنت و راههای مختلف خبر از هجوی در باره اینجانب در برخی سایت ها می دادند به این مضمون و تیتر که من از روحانی طلب وزارت کشاورزی را کرده ام.

نزدیکی های نیمه شب بود که عزیز دیگری تماس گرفت و با جدیت اصرار داشت من جوابی برای این مطلب بنویسم  و به خاطر حقی که بر گردنم داشت می گفت از آن حق نمی گذرم اگر جواب ندهی.

علیرغم بی میلی ام به پاسخ دادن به این هرزه نویسی ها به خاطر عادت کردن به این ناجوانمردی ها و هرزه نگاریها از یکطرف و [...] از سوی دیگر به آنچه رهبر انقلاب آن را شارلاتانیزم مطبوعاتی نامیدند و دوباره در آستانه دولت اعتدال دارد جان تازه می گیرد، اصرار او باعث شد تا همان نیمه شب با مراجعه به اخبار دیدم سایتی که متاسفانه ادعای حمایت از  یکی از مدعیان جهاد و جنگ که چند دوره است هوای رئیس جمهور شدن در سرش است را دارد چنین مطلبی را نوشته و البته هر توهین و هتاکی که مد نظر داشته و در متن ننوانسته منعکس کند در قالب کامنت ناشناس و ... به اینجانب روا داشته این مطلب را منتشر و بلافاصله بعد از او دهها سایت دیگر به نقل از اولی همان صدا را سر داده اند بی اختیار به آنها حق دادم که چنین کنند بالاخره شما هم باشید و میلیاردها هزینه کنید و سالها خودتان را لایق ریاست جمهوری ببینید و این ها برایتان خوش رقصی کرده باشند و بعد نتیجه این شود که شد به زمین و زمان بد نمی گویید؟

من تردید ندارم که اینها به خاطر نداشتن ظرفیت شکستی که به خاطر غلط کاری های خودشان با آن مواجه شدند تعادلشان را از دست داده اند! و به طعن و لعن و هجو دیگران می پردازند!"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها