کد خبر: ۱۴۷۶۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۹ تير ۱۳۹۲
بازیکن جدید پرسپولیس گفت: «ان شاءالله از ثانيه اول بازي اول دنبال قهرماني هستيم آن هم در هر دو جام.»

جام ورزشی؛ مهرداد كفشگري از جمله بازيكنان جديد پرسپوليس است كه از راه آهن به جمع سرخ ها اضافه شده و ظاهرا از مهره هاي  مورد نظر دايي است. با اين حال اين بازيكن مطمئن است كه مقبوليت او نزد دايي ضمانتي بر بازي كردنش در تركيب اصلي پرسپوليس نيست.

 

كفشگري در مصاحبه ای به نكات جالبي در مورد خودش و مازندراني هاي پرسپوليس اشاره مي كند.

 

* شرايط پرسپوليس و تمرينات چطور پيش مي رود؟

- خدا را شكر شرايط خوب است. داريم يك تيم صد در صد مي شويم، البته اگر خودمان را چشم نزنيم. تمرينات خوبي داريم كه هر چه به بازي ها نزديك تر مي شويم سبك تر مي شود. بدن هايمان اما هنوز يك مقدار سنگين است. بازي هاي دوستانه اي كه انجام مي دهيم براي هماهنگي بچه ها و مچ شدن آنها با هم خيلي خوب بوده. هر سه چهار روز يك بار ريكاوري داريم و كلا همه چيز خوب است.

 

* ظاهرا در بازي تداركاتي با استقلال صنعتي خوب بوده اي يا اينكه چون زياد شوت زدي بازي ات به چشم آمده؟

- نمي توانم بگويم خوب بودم چون هنوز صد درصد آماده نيستم و بدنم در دوره افت است چون بدنسازي كرده ايم.

 

* فكر نمي كني با آمدن دهنوي و ماركو شانس زيادي براي بازي كردن نداشته باشي؟

- ترافيك كه هست اما قاسم و ماركو جلوتر هم مي توانند بازي كنند يعني مي توانند پشت فوروارد باشند. البته من تعيين كننده پست آنها نيستم و نمي توانم بگويم آنها هافبك دفاعي باشند يا نه اما اگر هم باشند خيلي خوب است چون تيم بايد در هر پست چند بازيكن خوب داشته باشد. مطمئنا هر كس حقش باشد بازي مي كند من هم مي جنگم و تلاش مي كنم تا بازي كنم.

 

* پارسال در راه آهن چقدر بازي كردي؟

- پارسال از 34 هفته كل ليگ 29 بازي در تركيب بودم. 3 تا بازي آخر فصل را به خاطر مصدوميت از دست دادم. يعني دو ماه آخر را كلا مصدوم بودم. يك بازي هم سه كارته بودم، يك بازي ديگر هم كه اولين بازي فصل بود در تركيب نبودم كه دليل آن فني بود.

 

* پس علي دايي اعتقاد زيادي به تو دارد؟

- خب اگر اعتقاد نداشت كه مرا به پرسپوليس نمي آورد. البته من اصلا به اين فكر نمي كنم كه چون با علي آقا آمده ام صد در صد بازي مي كنم. علي آقا هميشه به هر كس كه در تمرين آماده باشد بازي مي دهد و من خيلي خوب اين نكته را مي دانم.

 

* جو پرسپوليس را چطور ديدي؟

- خب من بيشتر بچه ها را از قبل مي شناختم. چون 8-7 تا از بچه ها شمالي اند اما شايد باورتان نشود بگويم روز اولي كه ‌آمدم پرسپوليس نسبت به روزي  كه به راه آهن رفتم خيلي راحت تر بودم. اين را دروغ نگفتم چون پرسپوليس بازيكنان بزرگ و با شخصيت زيادي دارد از سيد جلال كه فيكس تيم ملي است گرفته تا هادي نوروزي كه كاپيتان است.

 

* حالا چرا اينقدر تعداد بازيكنان مازندراني در پرسپوليس زياد شده؟ به خاطر حضور رويانيان است يا اتفاقي اينطوري شده؟

- نه اصلا به خاطر آقاي رويانيان نيست. شك نكنيد كه شانسي بوده. خب هادي و آقا محسن كه از قبل بودند، من و اميد هم كه از راه آهن آمديم، محمد عباس زاده هم كه آقاي گل ليگ شده بود و هر تيمي دوست دارد بازيكني كه 18 گل در ليگ يك زده را داشته باشد.

 

* در تمرينات با هم مازندراني حرف نمي زنيد؟

- چرا، اتفاقا محسن بنگر در مصاحبه اي گفته بود وقتي وارد رختكن مي شويم احساس مي كنيم رختكن نساجي است. ما 6 تا مازندراني در پرسپوليس داريم اما خدا وكيلي در هر تيم ليگ برتري كه ببينيد 6-5 تا مازندراني پيدا مي كنيد حالا چون آقاي رويانيان و آقا جواد (منافي) مازندراني اند اين مساله در پرسپوليس بيشتر به چشم مي آيد. اين مساله در بيشتر تيم هاي ليگ برتري هست، ليگ يك كه اصلا كل تيم ها پر است از بازيكنان مازندراني.

 

* معمولا بچه هاي مازندران فيزيك بدني مناسبي دارند و خيلي سخت كوشند. تو هم اينطوري هستي يا نه؟

- خدا را شكر هميشه از نظر بدني خوب بوده ام و دير خسته مي شوم. نمي دانم چرا اما خدا وكيلي بازيكنان شمالي خيلي با غيرت بازي مي كنند. به خدا بازيكنان شمالي هر چه در زمين داشته باشند مي گذارند.

 

* فكر مي كني امسال چه آينده اي در انتظار  پرسپوليس باشد؟

- ما به غير از قهرماني به چيز ديگري فكر نمي كنيم چون اگر غير از اين باشد در حق هواداران مان ظلم كرده ايم. ان شاءالله از ثانيه اول بازي اول دنبال قهرماني هستيم آن هم در هر دو جام. به جان مادرم قسم من حاضرم يك فصل سكونشين باشم اما پرسپوليس قهرمان شود.

 

* پارسال يك بار تنها آمده بودي تمرين پرسپوليس را تماشا كني اما الان بازيكن پرسپوليسي.

- من با هادي نوروزي خيلي رفيقم و با هم رفت و آمد خانوادگي داريم. آن روز هم شب در خانه هادي ميهمان بوديم كه من، هاني (پسر نوروزي) را آورده بودم تمرين تا با هم برويم منزل شان. آن روز پرسپوليس با سنگ آهن بافق بازي تداركاتي داشت.

 

* حرف خاصي باقي مانده؟

- فقط يك چيز را مي خواستم بگويم. من يك مصاحبه انجام داده بودم كه خيلي از حرف هايم را وارونه و برعكس نوشته بودند. من در آن مصاحبه اصلا درباره ميثم نقي زاده و اينكه فوتبال سليقه اي است حرفي نزده بودم اما از قول من در اين موارد چيزهايي نوشته بودند كه درست نبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها