کد خبر: ۱۴۷۳۱۸
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۱۸ تير ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيشرفتي که در اين مدت داشته ايم را بايد در جريان مسابقات نشان دهيم.
کريم باقري در حاشيه مراسم انتخاب برترين هاي ليگ دوازدهم فوتبال اظهار داشت: مراسم بدي نبود. به نظرم انتخاب مهدي مهدوي کيا عالي بود. مهدي سرآمد تمام فوتباليست هاي ايراني است و حقش بود انتخاب شود.

به گزارش اوج نيوز، وي درباره انتخاب محرم نويدکيا به عنوان بهترين بازيکن ايران عنوان کرد: بازيکنان خوب زيادي داشتيم . مي‌توانستند سيدمهدي رحمتي را هم به عنوان يکي از برترين ها اعلام کنند اما در کل محرم نويدکيا جزو بهترين هاي فوتبال ما است و در طول فصل گذشته عملکرد بسيار خوبي داشت. نظرات درباره انتخاب ها متفاوت است اما بايد بگويم آنهايي که به عنوان برترين ها انتخاب شدند به نظرم حقشان بود.

مربي پرسپوليس درباره شرايط اين تيم تاکيد کرد: تمرينات خوبي را پشت سر مي گذاريم. اميدوارم در شروع فصل بتوانيم ناکامي هايي که فصل گذشته بدست آمد را جبران کنيم. پيشرفتي که در اين مدت داشته ايم را بايد در جريان مسابقات نشان دهيم. تيم خوبي تشکيل خواهيم داد.

باقري درباره تمديد قرارداد کريم انصاري فرد افزود: کريم بايد زودتر از اين ها قراردادش را تمديد مي کرد. او دوره بدنسازي را از دست داده و بايد تمرينات ويژه اي را برايش درنظر بگيريم تا بتواند به شرايط ايده آل برسد. مسائلي وجود داشت که خداراشکر حل و فصل شد و خوشحالم که او به تيم ما اضافه شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها