کد خبر: ۱۴۷۲۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۱۸ تير ۱۳۹۲
مهاجم فصل پیش استقلال گفت: «من قبل از رفتن به کره جنوبی با آقای فرکی صحبت کردم. حالا باید ببینم شرایط چطور پیش خواهد رفت.»

جام ورزشی؛ فرزاد حاتمی مهاجم فصل گذشته استقلال پس از جدایی از این تیم هنوز در مورد فصل آینده تصمیمی نگرفته و این در حالی است که او در مصاحبه‌های یک هفته اخیرش ادعا کرده که از یک تیم هلندی پیشنهاد دارد. حاتمی در صورتی که لژیونر نشود با یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد امضا خواهد کرد. او می‌گوید که تا آخر این هفته تیمش را انتخاب خواهد کرد. حاتمی در مورد شرایط خودش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

 * وضعیت فعلی خودت چطور است؟

- من بعد از بازگشت از کره جنوبی دو هفته استراحت کردم که برایم واجب بود. البته تمرینات انفرادی‌ام را انجام دادم و خدا را شکر شرایط خوبی دارم. فکر می‌کنم تا آخر این هفته هم تیم جدیدم را انتخاب کنم و یک پیشنهاد هم از هلند دارم که نمی‌دانم شرایط چگونه خواهد شد.

 

* ولی برخی می‌گویند پیشنهاد هلند تو در حد بازارگرمی است. در این مورد چه صحبتی داری؟

- خیر این پیشنهاد فوق‌العاده جدی است. یکی از منیجرهای اروپایی با یکی از منیجرهای ایرانی در ارتباط است و باشگاه مورد نظر مهاجم نوک می‌خواهد. من هم توسط منیجر ایرانی به این باشگاه معرفی شده‌ام و حالا باید دید شرایط چگونه خواهد شد.آنها تمايل به جذب من دارند ولي اگر لژیونر نشدم به زودی با یک تیم لیگ برتری قرارداد می‌بنددم.

 

* مثل این که با نفت تهران هم مذاکرات جدی داشتی؟

- حقیقت این است که من به باشگاه نفت رفتم ولی می‌دانستم که بودجه این باشگاه برای جذب بازیکنان ملی‌پوش کافی نیست. من با نفت مذاکره کردم ولی از لحاظ مالی به توافق نرسیدیم چرا که بودجه این باشگاه در یک حد معین بود.

 

* با فولاد هم به طور جدی صحبت کردی؟

- حالا بحث فولاد جدی‌تر است و من قبل از رفتن به کره جنوبی با آقای فرکی صحبت کردم. حالا باید ببینم شرایط چطور پیش خواهد رفت. هر چند که من دوست داشتم در تهران بازی کنم.

 

* راستی در مورد جدایی مجتبی جباری و حضور او در سپاهان چه صحبتی داری؟

- جباری بازیکن قابلی است که در سال‌های اخیر خصوصا در فصل گذشته خیلی به استقلال کمک کرد. مجتبی همیشه رک حرف‌هایش را می‌زند و گویا این موضوع به دل استقلالی‌ها خوش نیامده است. در ضمن باید بگویم دلیل جدایی بعضی از بازیکنان استقلال به هیچ عنوان فنی نبود و هواداران استقلال می‌توانند بهترین قاضی باشند.

 

* جباری همچنان از مدیریت فتح‌الله‌زاده انتقاد می‌کند و گفته که منظورش از مسخره بودن شرایط استقلال، فقط مدیریت این باشگاه بوده است. نظر تو چیست؟

- بعضی‌ها می‌خواهند ذهنیت هواداران استقلال را نسبتا به جباری بد کنند ولی به هر حال او کاپیتان استقلال بوده و طوری با جباری برخورد کرده‌اند که خودشان را زیر سوال برده‌اند.

 

* شنیده‌ای که فتح‌الله‌زاده بابت طلب امیرحسین صادقی، اتومبیل شخصی‌اش را به او داده است؟

- من با فتح‌الله‌زاده در مورد مسائل مالی صحبت کرده‌ام و او به قول داد که طلبم را بدهد. من به عنوان یک ترک روی قول یک ترک دیگر حساب می‌کنم. البته فکر می‌کنم فتح‌الله‌زاده به جای لکسوز به من یک موتور وسپا بدهد که از قدیم آن را دارد. بدنه این موتور را خودم برمی‌دارم و لاستیک‌هایش را حنیف عمران‌زاده!

 

* راستی فکر می‌کنی مجتبی جباری و محرم نویدکیا چگونه به طور همزمان در ترکیب ثابت سپاهان قرار بگیرند؟

- مطمئن باشید که باشگاه سپاهان هیچ وقت هیچ کاری را بدون اصول انجام نمی‌دهد. به نظر من سپاهان از هر دو آنها نهایت استفاده را خواهد برد در ضمن من در آخر حرف هايم باید از زحماتی که جباری برای استقلال کشید تشکر کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها