کد خبر: ۱۴۷۱۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۸ تير ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «فرزاد حاتمی درخواست خود را به باشگاه ارائه داده که در حال بررسی آن هستیم و نظرمان را به زودی اعلام می‌کنیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حسین ابن قاسم در مورد شرایط اردوی تهران فولاد خوزستان، گفت: «اردوی تهران به خوبی برای ما پیش می رود. تمریناتمان را طبق برنامه انجام می دهیم و بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند. فردا نیز در یک دیدار دوستانه به مصاف راه آهن می رویم تا بازیکنان شرایط بهتری پیدا کنند.»

 

وی در مورد وضعیت مذاکره با فرزاد حاتمی برای حضور در فولاد خوزستان عنوان کرد: «با این بازیکن مذاکره داشتیم و او درخواست نهایی خود را به ما ارائه کرده است. در حال بررسی این موضوع هستیم و به زودی نظر نهایی خود را اعلام می کنیم. برای بستن تیم فقط نیاز به جذب یک مهاجم داریم و با خرید یک مهاجم کارمان تمام می شود. البته در لیست جای خالی می گذاریم تا اگر نیازی وجود داشت در نیم فصل بازیکن دیگری جذب کنیم.»

 

سرپرست فولاد در ادامه خاطرنشان کرد: «در اردوی تهران 23 تیر نیز به مصاف پرسپولیس می رویم. بازی های دوستانه ما بسیار خوب و مفید بوده است کادرفنی از عملکرد بازیکنان راضی هستند و بازیکنان خارجی ما نیز بسیار خوب کار کردند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها