کد خبر: ۱۴۶۹۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۷ تير ۱۳۹۲
بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال که اين روزها در حال سپري کردن کلاس‌هاي مربيگري درجه C آسيا است، اعلام کرد شرايط استقلال بسيار خوب است و بازيکنان بايد روي موفقيت در ليگ و ليگ قهرمانان آسيا تمرکز کنند.
 به نقل از سايت باشگاه استقلال فرزاد مجيدي در خصوص حضور در کلاس مربيگري درجه C آسيا اظهار داشت: کلاس خيلي خوبي را در مدت يک هفته است که سپري کرده‌ايم. اين کلاس‌ها در ورزشگاه کاوه برگزار مي‌‎شود که مدرس آن حسين صالح، سرمربي تيم فوتبال نونهالان ايران است.

وي ادامه داد: شخصا فکر مي‌کنم در اين کلاس‌ها مي‌توان تجربيات مهم و جديدي کسب کرد. به همين جهت تلاش مي‌کنم تا بتوانم مدارج مربيگري حرفه‌اي کنفدراسيون فوتبال آسيا را به طور جدي دنبال کنم.

بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال در خصوص ارزيابي‌اش از شرايط فعلي تيم استقلال اظهار داشت: اخبار را در روزهاي اخير با وجود درگيري در کلاس‌هاي مربيگري پيگيري کرده‌ام و خدا را شکر مي‌کنم بازيکنان اصلي همچنان در استقلال هستند.

مجيدي در پايان گفت: به نظرم شرايط تيم بسيار خوب است و تمام تيم بايستي تمرکزشان را روي بازي‌هاي ليگ و همينطور ليگ قهرمانان آسيا بگذارند که بازي‌هاي سختي در آن پيش رو دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها