کد خبر: ۱۴۶۸۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۱۷ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «در نقل و انتقالات از تجربه دوستانم در شورای امنیت ملی استفاده کردم چون آنها ریگی را پائین آوردند من هم حیدری را.»

جام ورزشی؛ علی فتح‌الله‌زاده در خصوص مسائل مختلف و نحوه یارگیری بازیکنان استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

 

* از نقل و انتقالات و روند کلی آندرانیک تیموریان چه خبر؟

- ساعتی پیش با برادر آندو صحبت کردم که اتفاقاً جلسه خوبی هم داشتیم و قرار شد آنها پیشنهاد قطرشان را بررسی کنند که اگر این بازیکن به قطر نرفت استقلالی شود.

 

* ظاهراً تیموریان علاقه خاصی به استقلال و شما دارد؟

- انصافاً آندو یک استقلالی تمام عیار است. او قول داد که در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نمی‌کند و البته جا دارد از سرژیک تیموریان برادر مؤدب آندو تشکر کنم که هر زمان از او خواستیم با ما صحبت کند بدون هیچ مشکلی به دفتر ما آمد و هیچ منتی هم بر سر ما نگذاشت. هم آندرانیک و هم سرژیک بچه‌های خوبی هستند و خیلی به من لطف داشته‌اند.

 

* از اردوی تیم استقلال در اوکراین خبری دارید؟

- خوشبختانه بازیکنان در حال آماده‌سازی خود هستند. قلعه‌نویی وقتی آنجا حضور دارد خیال من راحت است. هر روز منتظر این هستم که کارهای اینجا را تمام کنم و به اوکراین بروم اما با شرایطی که می‌بینم تصور می‌کنم استقلال باید برگردد و من به آنجا بروم (باخنده).

 

* قرارداد خسرو حیدری هم تمدید کردید، خودش اعتقاد داشت از پای پرواز او را به پای میز مذاکره کشاندید؟

- اینجا از تجربه دوستانمان در شورای امنیت ملی استفاده کردم و آنها (ریگی) را پائین کشیدند من هم خسرو را از پای پرواز پائین کشیدم (باخنده).

 

* بعد از حضورتان در برنامه ورزش و مردم و اتفاقات این یکی دو روز صحبتی با رویانیان نداشتید؟

- از آن روز به بعد نه، اتفاقاً بعد از پایان برنامه‌ها رویانیان من را در آغوش گرفت و خیلی دوستانه با هم صحبت کردیم و قرار شد برنامه‌های مشترکمان را انجام دهیم. اما صبح که از خواب بلند شدم دیدم که ایشان مصاحبه کرده است، ای کاش اگر حرفی بود رویانیان به خودم می‌گفت.

 

*‌ اما بازیکنان پرسپولیس هم در خصوص بنز، بی‌ام و و پورشه صحبت می‌کنند و ظاهراً می‌خواهند علیه شما حرف بزنند؟

- ایرادی ندارد من به پرسپولیسی‌ها می‌گویم اگر یار کم دارند به دو سه بازیکن استقلال بگویند که مصاحبه کنند و بگویند که از پرسپولیس پورشه نگرفته‌اند.

 

* ظاهراً تغییراتی هم در سایت استقلال انجام داده‌اید؟

- من با اهالی رسانه تعامل خوبی دارم و دوست دارم که سایت ما هم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشد. هواداران هم می‌توانند از طریق سایت باشگاه و مراجع رسمی اخبار را دنبال کنند.

 

* تکلیف جواد نکونام چه شد؟

- قرار است امشب با جواد نکونام جلسه داشته باشم و در خصوص همه چیز با او صحبت کنم. مطمئن هستم که در این جلسه به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها