کد خبر: ۱۴۶۷۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۷ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل استقلال گفت: «آقای رویانیان! به کار خودت برس.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ علی فتح الله زاده در خصوص بازتاب های حضور جباری در سپاهان اظهار داشت: «بالاخره او رفته. بازیکن می آید و می رود. اما نام استقلال جاودانه است. استقلال یک تیم بزرگ است که هرگز به بازیکن متکی نیست. البته حفظ برخی از بازیکنان برای ما اهمیت دارد اما خود استقلال خیلی گردن کلفت است.»

 

وی افزود: «75 درصد استقلالی ها در ماجرای جباری از باشگاه حمایت کردند. این را ما نمی گوییم بلکه از نظراتی که مردم در سایت های بی طرف می گذارند متوجه شده ایم. به هر حال جباری رفته و باید احترام مجتبی را حفظ کرد.»

 

فتح الله زاده یادآور شد: «استقلال را هیچ کس نباید کوچک ببیند. این تیم در آسیا دو ستاره دارد.»

 

وی افزود: «ما در تلاش هستیم تا خسرو حیدری و آندو تیموریان را جذب تیم کنیم. به همین خاطر من به اوکراین نرفتم تا با آندو تمام کنم. می خواهیم تیمی بزرگ برای آسیا ببندیم.»

 

فتح الله زاده در خصوص جواد نکونام نیز گفت: «در فوتبال ما ادا و اطوار زیاد در می آورند. جواد بازیکن ماست و با هیچ تیم دیگری هم نمی تواند قرارداد ببندد. این را برای کسانی گفتم که دنبال جدایی او از استقلال هستند. آنهایی که دنبال اویند.»

 

وی افزود: «ما سال گذشته مبلغی را به اوساسونا پرداخت کردیم و امسال هم پول این باشگاه را می دهیم.»

 

مدیرعامل استقلال در واکنش به حرف های رویانیان و برخی از بازیکنان پرسپولیس علیه وی اظهار داشت: «ما روز جمعه در تلویزیون بودیم و خوب هم بودیم اما نمی دانم چه شد که ناگهان او و پرسپولیسی ها علیه من شدند. بازیکنان پرسپولیس به شکلی خودجوش علیه ما صحبت کردند. به نظرم رویانیان تبحر خاصی دارد که افراد را خودجوش سازماندهی کند. اصلا او باید فوتبال را کنار بگذارد و برود دنبال این کارها.»

 

وی افزود: «آقای رویانیان! من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم. تو به کار خودت برس. همین امروز یک حکم دادگاه روی دستت مانده که 2 میلیارد تومان باید جریمه بدهی. به این کارهایت برس. من در برنامه ورزش و مردم گفتم بازیکنانت پورشه گرفته اند. رسانه ها اعلام کرده بودند من هم روی نوشته های آنها گفتم. اما حالا می گویم بعضی از بازیکنان شما پورشه گرفته اند و روی حرفم هم هستم. چرا در همان برنامه جوابم را ندادی؟ چرا وقتی آمدی بیرون تازه یادت افتاد جواب بدهی؟»

 

فتح الله زاده ادامه داد: «نکند می ترسی به بازیکنانت پورشه دادی و کتمانش می کنی؟ مردم همه چیز را می دانند.»

 

مدیرعامل استقلال تأکید کرد: «از سعه صدر من سوءاستفاده نکن آقای عزیز! نگذار حرف هایی بزنم که برایت خیلی گران تمام شود. به کارت خودت برس و به کار ما کاری نداشته باش. مردم می دانند چه کسی دچار انحراف شده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها