کد خبر: ۱۴۶۶۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۶ تير ۱۳۹۲
بازيکن پرسپوليس ضمن انتقاد از کساني که گرفتن ماشين را محکوم مي‌کنند، مي‌گويد اگر کسي ماشيني گرفته باشد، به جاي مبلغ قراردادش بوده است.
حميد علي‌عسگر پس از پيروزي 2 بر صفر پرسپوليس برابر استقلال خوزستان درباره وضعيت پرسپوليس گفت: فشار تمرين‌ها خيلي زياد است. چند بازي دوستانه را پشت سر گذاشتيم و فکر مي‌کنم دو بازي ديگر هم داريم تا ليگ آغاز شود.

به گزارش فارس، او در پاسخ به اين سوال که چه زماني پرسپوليس به هماهنگي مي‌رسد، بيان کرد: در دو بازي بعدي هماهنگ‌تر خواهيم شد. ما در تمرين‌ها کارهاي تاکتيکي را انجام مي‌دهيم و هر روز بهتر مي‌شويم.

هافبک پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که اخيرا چرا خودروهاي پرسپوليسي‌ها اينقدر حاشيه‌ساز شده است، بيان کرد: هميشه اين صحبت‌ها بوده است. خودتان ماشين‌هاي ما را مي‌بينيد. فقط ماشين آقاي دايي است که متفاوت است. نمي‌دانم چرا اين صحبت‌ها را مي‌کنند. مطمئن باشيد اگر کسي هم ماشيني بگيرد، جاي پولش گرفته و اين مسئله غيرمتعارف نيست. امسال نه من و نه هيچ بازيکن ديگري ماشين نگرفته‌ايم و البته باز هم مي‌گويم که گرفتن ماشين جاي پول است و چيزي جدا از پول مبلغ قرارداد نخواهد بود.

علي‌ عسگر در پايان و در پاسخ به اين سوال که به نظرش چرا مسئله ماشين پرسپوليسي‌ها اينقدر بزرگ شده، گفت: عده‌اي مي‌خواهند افکار عمومي را منحرف کنند. مي‌خواهند ضعف‌هايشان مشخص نشود، البته منظورم فرد خاصي نيست و اين صحبت را کلي گفتم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها